בלילה חי מאוד 13.8.09: יקבי רמת הגולן עם שני מרלו חדשים

ביום חמישי 13.8.09 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר – הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, ובקיצור: הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 6.8.09 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'.
בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר – הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, ובקיצור: הדברים הכי לא חשובים בעולם.

בלילה חי מאוד השבוע:
ממשיכים בכתיבת מותחן בהמשכים בשידור חי בתוכנית, פרי עטה של הסופרת אדיבה גפן, וישוחק בשידור חי ב"לילה חי מאד" בימי חמישי בלילה על ידי שחקנים בראשותו ובביומו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר.
השבוע הפרק השלישי:
משתתפי התוכנית והמאזינים יוזמנו להציע הצעות ורעיונות לדרך בה תתפתח העלילה בפרק הבא. בסיום נקבל מותחן מראשיתו עד סופו. אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן, ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.
תקציר הפרק השני:
"שני אנשים המציגים את עצמם כהוריה המודאגים של הצעירה מגיעים לביתה של דקלה באישון לילה. הם מחפשים את הצעירה, אור, שנעלמה; ובטוחים שדקלה מסתירה אותה. דקלה מבטיחה להם שאור בסדר, ומדווחת להם שהיא במיון בהדסה. כשסמי G הבלשית שומעת על אירועי הלילה, היא מעמידה את דקלה על הטעות שעשתה, אולי אור נמלטה מהם. דקלה, שמצפונה מציק לה, מחליטה לנסוע לבית החולים כדי לברר ו………

עוד בתוכנית:
השחקן והמוזיקאי גולן אזולאי -"בדרך אל הלב". אלבום בכורה ומופע שנכתב והולחן ברובו ע"י גולן ועם גיא בוקאטי –גיטרות, אסף רבי – בס, וערן אדרי – כלי הקשה.
הקלרניטן חנן בר סלע – המנהל האמנותי של פסטיבל הכליזמרים, ולקראת כיתות אומן בצפת, עם הפסנתרן שמואל סייביץ.
"ערב עירוני" – ערב תיאטרון מוזיקלי משיריו המולחנים של נתן אלתרמן, עם ג'סיקה אוזן, שירלי הלר, טל וויס, מעיין וויסברג, תדהר יששכר, אורן כהן, ועידו מנור – ניהול מוסיקלי ופסנתר.
הרב יעקב גלויברמן – פרשת השבוע ולקראת חודש אלול.
איש היין ארנון הראל – מנהל השיווק החדש של יקבי רמת הגולן, עם שני יינות מרלו חדשים מכרם יחידני שהושקו השבוע, האחד מכרם קלע והשני מכרם תל פארס.
הנומרולוגית פרידה אורינגר.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

מה קורה בארץ ובעולם, מוסיקה טובה, וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.

אמנון פאר מבטיח שיהיה שמח.
תגובות והערות אפשר לשלוח אפילו בזמן השידור ל: [email protected].
בזמן השידור יינתנו מספר הטלפון, המייל והפקס – כך שתוכלו להתקשר בזמנכם החופשי, ולא רק בזמן השידור.
התוכנית לילה חי מאוד משודרת באינטרנט באתר רשת ב' – וניתן להאזין לה גם בהמשך השבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר