בלק סטיר – בגלל הבשר

בלק סטיר ההרצליינית במיקומה החדש זוכה למחמאות בזכות הבשר, וזה הרי העיקר בא. מסתבר כי המנות הראשונות והקינוחים פחות שימחו את הטועם שלנו. קורה

את יום הולדתה של אחותי החלטנו לחגוג יחד עם מסעדת הבשרים הדרום אפריקאית בלק סטיר, החוגגת בימים אלה 15 שנים לפעילותה.

פקדנו את הסניף ההרצלייני המחודש, שעבר לאחרונה לרחוב ספיר, כ- 200 מ' מזרחית למיקומה הקודם של המסעדה הוותיקה. השעה 20:30, יום רביעי בערב, אני ואחותי, עוד זוג ושולחן של כ- 10 אנשים מאכלסים את המסעדה הגדולה שסובלת מבעיית אקוסטיקה בולטת.

בחרנו שולחן, קיבלנו הסבר אדיב על המנות ועל ייחודה של המסעדה כמסעדת בשרים דרום אפריקאית, ויצאנו לדרך.
ההזמנה כללה שלוש מנות ראשונות פטה כבד (41 ₪), חציל קייפטאון (38 ₪) ולקט פטריות מוקפצות.
בתפקיד המנות העיקריות כיכבו סטייק פילה במשקל של 300 גר' (119 ₪), ו- T-BONE במשקל 600 גר' (121 ₪).

פטה הכבד, שהוגש עם פרוסות באגט אפוי וריבת תאנים, נטעם ונשאר בצלחת. חציל הקייפטאון אשר הוגש חם ומיזג בין עיראק (טחינה מלמטה) לבין איטליה (גבינת פטה מלמעלה), היה יכול להיות נחמד לו היה מוגש רק עם אחת מן התוספות. הפטריות המוקפצות, לעומת זאת, היו מוצלחות.

אחרי פתיחה קצת מאכזבת, התפנינו לשיחה עם מנהל המסעדה שסיפר לנו על חגיגות ה- 15 למסעדה, במסגרתן מוצעות מנות ראשונות ועיקריות מהתפריט במבצעי 1+1 לחודש יוני בלבד.

ואז הגיעו המנות העיקריות:
אין מה לדבר- בשר יודעים לעשות שם. סטייק פילה עשוי בדיוק במידה הנכונה, סטייק שמצריך שימוש קל בלבד בסכין, כזה שאפשר להתגאות בו.
גם ה- T-BONE, שליש פילה ושני שליש סינטה כשעצם ביניהם, היה מיושן כהלכה, צלוי כהלכה, ונתון ברוטב מצוין.
אבל, ויש אבל: להגיש מנה עיקרית עם שעועית של סנפרוסט? במסעדה? צ'יפס, גם הוא מהוורסיה הקפואה, ועוד מהסוף של השקית (הצ'יפסים הקטנים, אלו שקטומים בקצותיהם)? רק שבבי הבצל המטוגנים עשו רושם של תוספת מתאימה. ולא שצריך תוספות ליד כזה בשר, אבל אם כבר מגישים….

את הקינוחים, פאי תפוחים וקינוח של גלידה עם חלבה, אכלנו תוך המשך השיחה עם מנהל המקום החביב שקיבל מאיתנו מחמאות. בגלל הבשר.

בלק סטיר
רח' ספיר 2, הרצליה פיתוח
טל. 09-95574664/7

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר