במאי הקולנוע פרנסיס פורד קופולה קונה את יקב שאטו סובריין בסונומה

קופולה יקנה את היקב מבעליו הנוכחיים, ענקית היין והבירה האוסטרלית פוסטר'ס, בעסקה שהיקפה הכספי לא דווח והיא תושלם בפברואר 2006

במאי הקולנוע שהפך ליקבן/יינן – פרנסיס פורד קופולה – מרחיב את פעילותו מעמק הנאפה גם אל מחוז סונומה בקליפורניה, וקונה את יקב שאטו סובריין כדי להפוך אותו ליקב פרנסיס קופולה.

קופולה יקנה את היקב מבעליו הנוכחיים, ענקית היין והבירה האוסטרלית פוסטר'ס, בעסקה שהיקפה הכספי לא דווח והיא תושלם בפברואר 2006.

יקב שאטו סובריין מייצר כ- 180,000 תיבות יין בשנה, והנו אחד היצרנים האמינים והאיכותיים ביותר בסונומה. יינותיו כוללים קברנה, שרדונה, מרלון, סוביניון בלאן, סירה וזינפנדל בטווחי מחירים של 50-15 דולר לבקבוק.

לקופולה זו תהיה הרחבה משמעותית, מאחר שביקב שלו בעמק הנאפה הוא מייצר כיום כ- 15,000 תיבות בשנה. בתחילת 2006 יוחלף שם היקב שלו ברוטרפורד מיקב ניבאום-קופולה ל"אחוזת יין רוביקון", בעקבות יין הדגל של קופולה.

ביקב של סובריין, ששמו יוחלף ליקב פרנסיס קופולה, ייוצרו מותגים אחרים של הבמאי, שאינם יינות אחוזה, כמו סדרת פרנסיס קופולה דיאמונד וקופולה פרזנטס. קופולה גם יוסיף סדרה חדשה של יינות מחוז סונומה.

יקב שאטו סובריין נבנה ב- 1973, והיו לו מאז מספר בעלים ושמות. היקב לא הצליח להפוך לאטרקציה לתיירים – מה שמובטח להשתנות עם המעבר לידיו של במאי הקולנוע המפורסם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר