בנימינה ספיריטס: חטיבת אלכוהול חדשה ליקבי בנימינה

החטיבה החדשה תעסוק בשיווק של מותגי אלכוהול בכל זירות השוק המקומי,תוך מתן מענה במגוון קטגוריות וברמות מחיר שונות.

כשנה לאחר סיום הקמת מערך ההפצה העצמאי של יקבי בנימינה, התלה רשמית פעילות חטיבת האלכוהול בנימינה ספיריטס. החטיבה החדשה תעסוק בשיווק של מותגי אלכוהול בכל זירות השוק המקומי,תוך מתן מענה במגוון קטגוריות וברמות מחיר שונות.

יקבי בנימינה נכנסים לתחום האלכוהול בתקופה שאינה בהכרח מרנינה לשוק האלכוהול המקומי הכולל, הנמצא בשנתיים האחרונות בסטגנציה. על פי נתונים שהיקב העביר, ב- 2009 גלגל השוק כ-3 מיליארד ₪ ,מהם כ-1 מיליארד ₪ בתחום האלכוהול, כ-800 מיליון ₪ בתחום היין וכ- 1.2 מיליארד ₪ בתחום הבירות. מוצר האלכוהול בעל נתח השוק הגדול ביותר הוא הוודקה (55.6%), אחריו משקאות האניס (11.3%) והוויסקי (9.2%).

את מערך השיווק של החטיבה החדשה ינהל אביחי גוטליב, בעל כ- 10 שנות ניסיום בתחום. בנימינה ספיריטס תשתמש במערך ההפצה של היקב תוך הכשרת הצוות הקיים בתחום האלכוהול על מאפייניו ומרכיביו השונים, וכן גיוס אנשי הדרכה שיווק ומכירות נוספים.
מהלך זה יאפשר ליקבי בנימינה להרחיב את סל המוצרים המוצע לנקודות המכירה הקיימות ולהגדיל את מספר הלקוחות אותם הם משרתים בפלחי השוק השונים.

אילן חסון, מנכ"ל יקבי בנימינה, אומר: "הקמת חטיבת בנימינה ספיריטס הינה צעד נוסף בתוכנית האסטרטגית של יקבי בנימינה, להפוך לאחד משחקני היין והאלכוהול המובילים בישראל, תוך הענקת האפשרות ללקוח לרכוש את מגוון המוצרים הדרושים לו. חטיבת בנימינה ספיריטס תפעל מתוך רצון להיות שחקן מפתח, חדשני ומוביל בשוק משקאות האלכוהול והבירה בישראל, ותדאג לעשות זאת בשותפות ישרה ושקופה עם הספקים והלקוחות, תוך שמירה על ערכי יקבי בנימינה."

פעילות החברה החדשה תתפרס על כל זירות השיווק: השוק החם הכולל רשתות שיווק, מיני מרקטים, מכולות,מעדניות,חנויות אלכוהול מתמחות וסיטונאים. השוק הקר הכולל מסעדות, מלונות, אולמות אירועים, קייטרינג ובתי קפה. שוק חיי הלילה הכולל ברים, מועדונים וברים של מסעדות. כמו כן, תפעל החברה מול השוק הצומח של סצנת חיי הלילה שהתפתח בשנים האחרונות בארץ וכולל קיוסקים וחנויות נוחות הפועלים 24 שעות ביממה.

תמהיל מוצרי חטיבת בנימינה ספיריטס ייתן מענה בכל רמות הקטגוריות הרוחביות של מוצרי האלכוהול, כוללים מוצרי value for money יחד עם מוצרי פרימיום, סופר פרימיום ואולטרא פרימיום. 

מותגי החברה מחולקים לחמש קטגוריות:
מוצרי ים תיכון – ביניהם תזקיק תאנים בוכא "בוקובזה", האניס התורכי "אפה" ראקי, פסטיס "קזניס", אוזו" סאן ריבל", פורט "קרוז".
וויסקי – וויסקי "לייבל 5", מאלט סקוטי.
וודקה – מותג הוודקה הרוסי האולטרא פרימיום "בלוגה", מותג הוודקה הרוסי- צרפתי "פוליאקוב", מותג הוודקה האולטרא פרימיום השוודי "פיוריטי".
בירות – "אפס פילזנר" ומותג הבירות הוותיק "באדוויזר בודוואר" הצ'כית.
סל מוצרים משלימים – "צ'רי הרינג", ליקר האגסים "קסנטה", ארמניאק "שאבו", קלבדוס "פר מגלואר", קוניאק "דופוי", שמפניה מבית "בייקאר סלמון", קאווה כשרה מבית "וואיפרמוסה", רום, ג'ין, טקילה וליקרים.

החטיבה החדשה פועלת גם בזירת הדיוטי פרי המקומי, המהווה חלון ראווה לשוק הישראלי, וזאת לאור העובדה כי בשונה מחנויות פטורות מכס בנמלי תעופה וים אחרים בעולם, מתפקדת זירה זו גם כמעין חנות מקומית בה לנוסעים הקונים אלכוהול ללא מכס ביציאתם מהארץ, יש אפשרות להשאיר את המוצרים ולאסוף אותם בשובם ארצה, במסגרת הסדר "פטור ושמור".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר