בנימינה ספיריטס תשיק את בירה אפס פילזנר בתערוכת הבירה 2011

בנימינה ספיריטס – חטיבת האלכוהול של יקבי בנימינה, תשיק מותגי בירה חדשים במתחם מיוחד ואינטראקטיבי במסגרת תערוכת הבירה הראשונה בישראל שתתקיים בתאריכים 12-13 לינואר 2011, בהיכל נוקיה (יד אליהו תל אביב)

בנימינה ספיריטס – חטיבת האלכוהול של יקבי בנימינה, תשיק מותגי בירה חדשים במתחם מיוחד ואינטראקטיבי במסגרת תערוכת הבירה הראשונה בישראל שתתקיים
בתאריכים 12-13 לינואר 2011, בהיכל נוקיה (יד אליהו תל אביב).
במסגרת זו יצדיעו מותגי הבירה המשווקים ע"י בנימינה ספיריטס לענף הכדורסל, עם משחקים, גאדג'טים, וטעימות של בירות.

בדוכן של בנימינה ספיריטס יוצגו הבירות אפס פילזנר, באדוויזר בודוואר לייט ובאדוויזר בודוואר דארק לאגר – אחת מבירות הדארק לאגר הבודדות המשווקות בישראל. בחנות המארצ'נדייז שתיפתח בתערוכה יציגו המותגים שלל אביזרים, ודיילות ו"שופטות כדורסל" יסתובבו בין המבקרים.

מותג הבירה התורכי אפס פילזנר הינו אחד מנותני החסות הגדולים ביורוליג, ונותן החסות לקבוצת הכדורסל התורכית הנושאת את שמו. ברוח זו יוצב במתחם התצוגה של בנימינה ספיריטס מתקן קליעה לסל, והמבקרים יוזמנו לנסות את מזלם ולזכות בפרסים. בהתאם יוצעו למכירה בחנות המארצ'נדייז גם חולצות רכיבה על אופניים, מגבות, פותחנים ומחזיקי מפתחות של המותגים- כולם ספורטיביים.

Efes Pilsner – בירת לאגר תורכית בהירה 5% אלכוהול
הבירה מיוצרת במבשלת אנאדולו אפס בתורכיה החל משנת 1969. המבשלה הוקמה על ידי יזמים פרטיים וכיום חולשת על מספר מבשלות, בשנת 2006 הוכתרה כמבשלה הגדולה ביותר בתורכיה, והיום מחזיקה בכ- 82% משוק הבירה המקומי. מדי שנה מייצרת המבשלה כ- 33 מיליון הקטוליטר בירה.

את בירות אפס פילזנר ניתן להשיג בבקבוקי זכוכית 300 מ"ל, במארזי שישייה ובפחיות 500 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: פחית 500 מ"ל – 6.60 ₪, שישיית בקבוקים – 39 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר