בעלי ממיר TIVO יוכלו להזמין פיצה באמצעות שלט הטלוויזיה

השירות החדש יאפשר ל- 3.6 מיליון מנויים לבצע רכישות אונליין באמצעות הטלוויזיה באופן זהה לרכישה מקוונת באמצעות המחשב

בתי אב שברשותם ממירים דיגיטליים של TIVO – DVR,  יוכלו על ידי הקלקה על השלט להזמין פיצה מרשת דומינו'ס פיצה, וכן מאכלים מרשתות מזון אחרות.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

השירות החדש יאפשר ל- 3.6 מיליון מנויים שהממיר שלהם הוא בגרסה של פס רחב, לבצע רכישות אונליין באמצעות הטלוויזיה באופן זהה לרכישה באמצעות המחשב.

מייקל גריסון, מנכ"ל ואנליסט ראשי של חברת Diffusion Group, אומר כי בכך נכנסה הטלוויזיה לעידן הפרסום האינטראקטיבי, וכי בתוך כשנתיים הוא יהיה חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה של צרכנים. "ההסכם עם דומינו פיצה הוא טיפה בים לעומת השיטפון הצפוי בשנים הקרובות". הוא אומר.

כבר עתה יוכלו מנויי TIVO לשבת בניחותא בכורסה, ובאמצעות השלט לקבל את התפריט של דומינו'ס פיצה, לבחור את הפיצה המתאימה להם, ולהזמין לביתם. בקרוב יוכלו בעלי הממירים להזמין מוצרים שהוצגו כתוכן שיווקי בתוכניות הטלוויזיה, בטכנולוגיה שפותחה רק לאחרונה.

התייחסות TRENDS: אותה חברת TIVO, חלוצת ממירי DVR האחראים במידה רבה למעבר של תקציבי פרסום מהטלUUיזיה לאינטרנט, השיקה עתה שירות שמאפשר למפרסמים להחזיר חלק מתקציביהם לערוצים השונים.
ממיר ה- DVR יצר מהפיכה בכך שאיפשר לצופים לקבוע את לוח השידורים האישי שלהם, ללא קשר ללוח השידורים של הערוצים, ולדלג על פרסומות. העובדה
שכ- 25% מבתי האב בארה"ב מחזיקים בממירים כאלה' גורמת לנדודי שינה הן לערוצי הטלUUיזיה והן למשרדי הפרסום.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר