בעקבות ההצלחה במרכול דוכן גן שמואל מרחיב הקיבוץ את השימוש במערכת המיחשוב קומקס

יפתח צפוני, מנמ"ר הקיבוץ, מרוצה מאוד מהמעבר לקופות קומקס, למרות הספקנות שגילה בטרם המעבר. בעקבות ההצלחה הוא שוקל מעבר של ענפים נוספים בגן שמואל למערכת קומקס

לאחרונה החליט קיבוץ גן שמואל לצרף את חנות האופניים "טרק אופניים", בה הוא שותף עם חברת CTC, למעגל הענפים בקיבוץ שמשתמשים מזה תקופה ארוכה במערכת קומקס כמערכת ERP (ניהול משאבים ארגוניים).
פתרון COMAX ERP (קומקס) מסופק כשירות בטכנולוגיית "מיחשוב ענן" מתקדמת (cloud computing), בה לא צריך הלקוח לרכוש את התוכנה או להקים תשתיות שרתים, והשימוש במערכת הוא דרך האינטרנט.

ארז אוחיון, מנהל החנות, אומר שהמערכת, ובמיוחד הקופה של קומקס, מקדמת את פעילות חנות האופניים בשנות דור לעומת המערכת הקודמת עליה הם עבדו. לדבריו רק עכשיו הוא מבין עד כמה הם סבלו מהשימוש הלא ידידותי במערכת הקופות הקודמת. "קומקס היא מערכת מנצחת", אומר ארז אוחיון.

גם יפתח צפוני, מנמ"ר (מנהל מערכות מידע ראשי) הקיבוץ, מרוצה מאד מהמעבר לקופות קומקס, למרות הספקנות שגילה בטרם המעבר. בעקבות ההצלחה הוא שוקל מעבר של ענפים נוספים בגן שמואל למערכת קומקס.

הענפים שעובדים כיום עם מערכת קומקס בקיבוץ גן שמואל הם "מגנוי" – יצואנית דגי הנוי הגדולה, ו"דוכן גן שמואל", אחד המרכולים המצליחים באזור.
עודד לוי, מנהל "דוכן גן שמואל", אומר כי מערכת קומקס עוזרת לו לנהל עסק מודרני אשר הצלחתו תלויה במערכת המידע.
במיוחד היום, לאור המצב הכלכלי של המשק ושחיקת המרווחים, חשוב לעסק בתחום קמעונאות המזון לשלוט בנתונים מול הספקים.

כדוגמה אחת מני רבות, מציין עודד לוי את העבודה עם מודול המבצעים של מערכת קומקס. לדבריו, החיסכון שהוא משיג במימוש המבצעים מול הספקים, גבוה בהרבה בהשוואה לעלות השירות החודשי שהוא משלם לקומקס.
"לולא מערכת קומקס לא הייתי יכול לנהל את נושא המבצעים, ובוודאי לא בצורה יעילה, והייתי צריך לסמוך על נתוני הספקים בלבד", אומר עודד לוי.

כיום הוא מנהל את המו"מ עם הספקים כאשר הוא מצויד בנתונים שמסופקים על ידי מערכת ה- BI (בינה עסקית) של קומקס, מתוך עמדה של כוח הטמון בידע שהמערכת מספקת.
כך הוא מספר שלפני זמן מה הגיע אליו נציג קוקה קולה, והודיע לו שאת הנתונים שעודד מספק להם הם מפסיקים לבדוק, ומקבלים אותם ב"עיניים עצומות", וזאת לאחר בדיקה שעשו במהלך שנה שלמה על הנתונים שעודד סיפק להם מתוך מערכת קומקס.
"זו אחת המחמאות הגדולות שאנחנו כבית התוכנה יכולנו לקבל", אומר איציק שלו, מנהל המכירות של קומקס.

כמשתמש ותיק של המערכת, מוכן עודד לוי להמליץ על קומקס בפה מלא, כפי שהוא עושה בסרטון הקצר:
www.youtube.com/watch?v=fsoWMUqsK54&feature=related

COMAX הינו שירות מיחשוב ענן המסופק על ידי בית תוכנה עם ניסיון של למעלה משני עשורים בכתיבת מערכות ERP. נייטיב דטה הינה חלוצה עולמית בתחום מיחשוב הענן, בו לא צריך הלקוח לרכוש חומרה ואת התוכנה או להקים תשתיות, והשימוש במערכת הוא דרך האינטרנט.
המערכת הנוכחית החלה להיכתב עוד לפני שבע שנים, כאשר מעטים מאוד בעולם הבינו את הפוטנציאל הטמון במערכות של מיחשוב לפי דרישה (ASP). עובדה זו מעניקה לנייטיב דטה יתרון מוכח בתחום מיחשוב הענן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר