בעקבות פניות צופים: ערוץ האוכל יסמן מתכונים כשרים

עקב פניות של צופים רבים, החליטו בערוץ האוכל להענות לקהל הצופים הגדול ששומר כשרות ומעתה, כל המתכונים הכשרים שישודרו בערוץ, ילוו בסימון מיוחד עם הכיתוב: "כשר" ובנוסף, גוייסו לערוץ שפים המבשלים אוכל כשר

בעקבות בקשות רבות שהגיעו לחברת ענני תקשורת, מפיקת ערוץ האוכל (32 ב-HOT ו-27 ב-yes), הוחלט בהנהלת הערוץ כי החל מן השבוע הבא, יופיע סימון מיוחד עם המילה "כשר" בצד השמאלי העליון של המסך, בכל פעם שיופיע מתכון כשר.

ערוץ האוכל עלה לפני כחודשיים ועד כה יש לו כ-30 אלף מנויים ואולם בחודשיים האחרונים, מאז החלו שידוריו, הצטברו בקשות רבות של צופים אשר ביקשו את שידורם של יותר מתכונים כשרים.

במקביל לסימון המיוחד, גייסו בערוץ האוכל מספר שפים בנוסף לשפים הקבועים של הערוץ, שפים אשר מתמחים בבישול מאכלים כשרים ובהם גיא פרץ, שף מסעדת גספאצ'ו במלון הולידיי אין באשקלון, דור שלישי למשפחת שפים המשמש כקפטן נבחרת איגוד השפים הישראלי ובעל 8 מדליות זהב, 4 מדליות כסף ו 4 מדליות ארד מתחרויות בישול שונות ברחבי העולם.

בנוסף לפרץ, צולמה תכנית עם מאכלים כשרים של פסקל פרץ–רובין, עיתונאית מזון, ומחברת ספרי בישולפסקל פרץ-רובין, למעלה מ-20 שנה בתחום הכתיבה ,הבישול והאפייה חיברה 9 ספרי בישול ואפייה.מומחית כותבת את המדור הפופולרי "המדור של פסקל" בירחון האוכל "דרך האוכל" במקביל להיותה מורה לתזונה וכלכלת בית ,מייעצת למפעלי מזון בפיתוח מוצרים חדשים ומרצה במסגרות ציבוריות ,בתי ספר ובחוגים פרטיים.

השף השלישי שיבשל אוכל כשר בערוץ הוא גיא בן שמחון, שף צעיר, משמש כשף ובעלים של מסעדת "לה גוטה" בירושלים, מסעדת גורמה צרפתית כשרה הפועלת כבר 20 שנה. גיא השתלם אצל גדולי השפים בארץ ובעולם ביניהם שף שלום קדוש ממלון שרתון פלאזה ושף כריסטיאן דלוברייה ממסעדת לאס פינס בניו יורק.

מערוץ האוכל נמסר כי "מכיוון שמרבית תכני הרכש של הערוץ הינם לא כשרים, הוחלט כי חלק נכבד מתכניות המקור שיפיק הערוץ בישראל, יתמקדו בתכני אוכל כשר לטובת הציבור שומר הכשרות בישראל. מעבר לכך, חשוב לערוץ גם להעביר מסר כי מאכלי גורמה יכולים גם להיות כשרים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר