בפיאסטה לא עוזבים את הכוס

פיאסטה, הביסטרו-בר השכונתי החדש בפינת הרחובות גרוזנברג ונחלת בנימין בתל-אביב, מציג תפריט אלכוהול בקונספט מסחרר: refill על מבחר משקאות במחיר מוזל, כאשר את הכוס עצמה מקבלים מתנה

פיאסטה, הביסטרו-בר השכונתי החדש בפינת הרחובות גרוזנברג ונחלת בנימין בתל-אביב, מציג תפריט אלכוהול בקונספט מסחרר: refill על מבחר משקאות במחיר מוזל, כאשר את הכוס עצמה מקבלים מתנה.

בתפריט: קוקטיילים כמו מרגריטה קפואה, פרוזן מוחיטו אפל בוש, מרטיני תפוז-בזיליקום ופרוזן וודקה-אבטיח (28 ₪ לכוס הראשונה ו- 18 ₪ ל- refill), בירה סן מיגל מהחבית (שליש/חצי – 27/24 לכוס הראשונה, 17/14 ל- refill), יינות מבעבעים מספרד, איטליה וצרפת (26 ₪ לכוס הראשונה, 16 ₪ ל- refill) ועוד.

בנוסף, התפריט מציע דיל לחבורות הכולל קראף של 300 מ"ל וארבע כוסיות צ'ייסר במחירים מוזלים: טקילה מקסיקנית או וודקה סמירנוף ב- 85 ₪, ועראק או אוזו 7 ב- 65 ₪.

את תפריט האלכוהול מומלץ ללוות במנות התפריט של פיאסטה: קלמארי על הפלנצ'ה עם חציל שרוף, ליבת עגבניה, לבנה ושמן זית ארץ ישראלי (28 ₪); פטה כבד עם מרקחת אננס וקרוסטיני (26 ₪); ברבוניות וסהרוני תפו"א עם איולי פלפלים קלויים (28 ₪); בורקס בשר, זיתים יוונים וגבינת פטה עם ביצה רכה ומלפפון חמוץ (28 ₪) ועוד.

מבצעי האלכוהול תקפים לאורך כל שעות הפעילות.

פיאסטה – נחלת בנימין 22 , תל אביב, טל. 03-5101288
א'- ו': 09:00 –  אחרון הלקוחות, שבת: 11:00 – אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר