בקפה ברנש משלבים עולמות

במעלה רחוב בוגרשוב שוכן לו קפה ברנש, שבעליו טוענים כי הוא מחזיר עטרה ליושנה ומשלב עולמות – קלאסיקה עם סטייל אישי, אווירה של חו"ל ודרך ארץ, אמונה וחזון, מקצועיות ופשטות, או בקיצור: ברנשיות

במעלה רחוב בוגרשוב שוכן לו קפה ברנש, שבעליו טוענים כי הוא  מחזיר עטרה ליושנה ומשלב עולמות – קלאסיקה עם סטייל אישי, אווירה של חו"ל ודרך ארץ, אמונה וחזון, מקצועיות ופשטות, או בקיצור: ברנשיות.

קפה "ברנש" הנו בבעלותם של נעה מרגלית (סולנית להקת The Carsitters) וארז נחום (הבעלים של הבר "70 פילים"), השואפים לרמה גבוהה בעיצוב, השירות והאוכל המאפייינים אותו, ועם זאת רוצה לאפשר לכל אורח להרגיש בנוח ולחוות את החוויה האישית שלו.

נעה וארז קיבצו את הניסיון והידע שרכשו, ויצרו תפריט בו ניתן למצוא מגוון של 10 ארוחות בוקר, ביניהן eggs benedict, בוקר מזאטים, כריך סלמון עם צלפים, קרואסון ביצה עלומה, פפרוני וגאודה, ושקשוקה ירוקה.

תפריט העסקיות מוגש בין השעות 12:00-17:00 עם מנות שמחירן  39 – 61 ש"ח. בתפריט מנות ראשונות כגון פטה כבד עוף עם ריבת ברנש , כרובית מתובלת בלימון כבוש, סלט קיסר ומרק היום.
כמנה עיקרית מוצע התפריט כולו, החל מסלטים כגון סלט רוקפור עם פירות העונה, סלט הבית עם חזה אווז ומוצרלה, סלט קיסר קלאסי.
כריכים: כריך רוסטביף עם איולי הבית, כריך גבינת עזים עם קולי פלפלים וחציל קלוי, כריך סטרצטי עם לימון כבוש.
מנות בשר כגון שיפודי פרגית בבהרט על מצע בורגול חם, כבדי עוף בבלסמי ויין על מצע פירה, ברנשבורגר עם מגוון תוספות,ונקניקיות אלן עסיסיות עם פירה, כרוב כבוש ובצל.

לצד מגוון העיסקיות מוצעת כוס בירה או קווה בתוספת של 10 ₪, או כוס יין ב-15 ₪, וכן קינוחי הבית הנעשים במקום – בתוספת של 15 ₪.

בברנש מוצעים מדי יום ספיישלים ותבשילים מיוחדים, ביניהם צלעות עסיסיות ברוטב ברביקיו, מרקים מתחלפים, לזניה עשירה.

בשעות אחר הצהרים והערב ניתן ליהנות בברנש גם ממנות ראשונות, עיקריות ובירנושים קטנים כגון סלט סלק חי עם נגיעות רוקפור, סלט פלפלים קלויים, שיפודי קפרזה, דג מעושן, קוביות גאודה.

קפה ברנש
רח' בוגרשוב 87 תל אביב
טל. 03-6203747
ראשון עד רביעי 08:00 – 24:00, חמישי 08:00-02:00,
שישי 08:00-02:00, שבת 10:00 – 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר