בקרוב המכירה הפומבית הגדולה בישראל של יינות נדירים

מעל ל- 1,000 יינות נדירים, מהמוערכים ביותר בעולם היין, יוצעו למכירה בישראל באירוע יוקרתי של Claret – בית המכירות הפומביות, שיתקיים ב- 9 וב- 10 בנובמבר במרכז וואהל

מעל ל- 1,000 יינות נדירים, מהמוערכים ביותר בעולם היין, יוצעו למכירה בישראל באירוע יוקרתי של Claret – בית המכירות הפומביות, שיתקיים ב- 9 וב- 10 בנובמבר במרכז וואהל.

תחום אספנות היין הינו אחד מתחומי היוקרה הנפוצים בעולם, כמו גם בישראל. בעולם מיוצרים מדי שנה מאות סוגים של יינות עילית מהיקבים המשובחים בעולם, המיועדים ליישון לאורך עשרות רבות של שנים.
בשל הנדירות של יינות אלו, אחד הערוצים הפופולריים לרכישתם, הן מכירות פומביות של יינות אספנות, המתקיימות מדי שנה ברחבי העולם.
בישראל יש אלפי אספני יין ברמות שונות, אשר בהיעדר ערוץ מתאים בשוק המקומי, רוכשים את היינות הללו (אם הם מצליחים להשיגם) בחו"ל.
Claret – Wine Auction House , בית מכירות פומביות ליינות אספנות, קם על מנת לספק לקהל רחב וממוקד זה פתרון מקומי לרכישת היינות במחירי פתיחה תחרותיים ביותר.

בין היינות: אוסף נדיר של לה רומני קונטי (DRC) משנים 1875, 1931, 1945, 1959, ,1990 ועוד.

בית המכירות הוקם על ידי "איש הענבים", אייל חסון ודן פרס.
"איש הענבים" הינה החברה המובילה בישראל להדרכת יין, באירועי יין ובייעוץ שיווקי מקיף בתחום. החברה מדריכה אלפי אנשים מדי חודש במבנה עתיק השוכן ביפו העתיקה. בנוסף מפעילה החברה מועדון חברים פעיל המונה כ- 10,000 חברים – במסגרתו מוצעות פעילויות יין שונות, הצעות לרכישת יינות איכות, מקררי יין ועוד.
החברה עורכת את תחרות היין הבינלאומית ,TerraVino ושותפה בתערוכת היין הבינלאומית הגדולה של ישראל, IsraWinExpo.

אירוע המכירה הפומבית הקרוב ייערך בתאריכים 9-10 בנובמבר 2006(חמישי בערב ושישי בבוקר), ויתקיים במרכז וואהל החדש בסמוך לאוניברסיטת בר-אילן.
לקראת המכירה הופק קטלוג מהודר, הכולל תיאור של כל היינות המוצעים למכירה ואת כל הפרטים הנחוצים לצורך השתתפות באירוע. הקטלוג הופץ למשפחות העסקים המובילות, מנכ"לים של החברות המובילות במשק, ואספני יין מהעילית שבעשירון העליון.
האירוע מיועד לכ- 250 איש ביום, וההשתתפות כרוכה ברישום מוקדם.


לפרטים והרשמה: 03-5180533 או 03-6203836

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר