בקרוב: תפריטים דיגיטליים ברשת נאפיס

הסטארט אפ הישראלי קונספטיק יספק תפריטים דיגיטליים (eMenu) לסניף הדגל של רשת נאפיס בראשל"צ נאפיס מצטרפת לרשתות ספגטים, קפה קפה, בורגוס ועוד עשרות מקומות בילוי נוספים שהתקינו את התפריט הממוחשב

הסטארט אפ הישראלי קונספטיק, המתמחה בפתרונות להעצמת החווייה הבידורית במקומות בילוי, יספק תפריטים דיגיטליים (eMenu) פרי פיתוח החברה לרשת המסעדות נאפיס. ההתקנה הראשונה תתבצע בסניף הדגל של הרשת באזור התעשייה בראשל"צ. התפריטים צפויים להיכנס לשימוש בתחילת חודש פברואר הקרוב.

eMenu הוא תפריט ממוחשב המאפשר הזמנת ארוחה במסעדה מתפריט המוצג על מסך מגע הממוקם על כל שולחן, ואף לבחור את שפת ההזמנה. התפריט הממוחשב כולל בתוכו גם משחקים שונים שיכולים להעצים את החוויה המשפחתית בעת ביקור במסעדה, או משחקים חברתיים שמאפשרים, בין היתר, לנהל שיחה עם שולחן אחר באמצעות המסך הדיגיטלי, וכן אפשרות להזמין שירים מהשולחן.

נאפיס מצטרפת לרשתות ספגטים, קפה קפה, בורגוס, דאבלין ועוד עשרות מקומות בילוי נוספים שהתקינו את התפריט הממוחשב. לאחרונה הודיעה קונספטיק גם על סגירתן של ארבע עסקאות עם זכיינים בחו"ל מתחום המסעדנות, לאספקת ה- eMenu למסעדות ברוסיה, סלובניה, אוסטרליה ובלגיה.

מהנהלת רשת נאפיס נמסר שבעקבות הכנסת התפריטים הדיגיטלים, הוחלט לעצב אזור ישיבה חדש בסניף בקומת הגלריה בהשקעה כוללת של כרבע מיליון ₪. העיצוב בוצע על ידי האדריכל גד הלפרין.

לדברי עדי צ'יטיאט, מנכ"ל קונספטיק: "רשת נאפיס מצטרפת לקבוצה רחבה של רשתות ולקוחות פרטיים המביעים אמון בתפריט הדיגיטלי ובתועלות שלו למסעדות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר