בקר תנובה תשווק בשר טחון טרי ארוז במותג "אדום אדום"

בקר תנובה תשווק בשר טחון טרי ארוז במותג "אדום אדום". בקר תנובה תייצר את הבשר הטחון הטרי במפעל המשוכלל שלה בבית שאן על פי הסטנדרטים האירופאים המחמירים ביותר ועל פי הנחיות משרד הבריאות בצו המיוחד שפרסם בנושא. צווי משרד הבריאות נכנסו לתוקף לאחר שאושרו גם בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת

בקר תנובה תשווק בשר טחון טרי ארוז במותג "אדום אדום". בקר תנובה תייצר את הבשר הטחון הטרי במפעל המשוכלל שלה בבית שאן על פי הסטנדרטים האירופאים המחמירים ביותר ועל פי הנחיות משרד הבריאות בצו המיוחד שפרסם בנושא. צווי משרד הבריאות נכנסו לתוקף לאחר שאושרו גם בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת.

פיתוח המוצר הושלם זה מכבר והתעכב עד לכניסתם של הצווים החדשים. הבשר הטרי נטחן ונארז ללא מגע יד אדם במפעל בקר תנובה בעמק בית שאן. עם השקתו, נפתחת לראשונה בפני הצרכן הישראלי אפשרות לרכוש בשר טחון טרי, באיכות הגבוהה ביותר.

בתנובה צופים כי הבשר הטחון טרי ארוז יהווה כ- 45 אחוז מסך המכירות של בשר בקר "אדום אדום". המוצר החדש יתרום לביסוס המותג כולו ולגידול משמעותי במכירת מוצרי בשר בקר טרי באריזת נוחות בשירות עצמי.

מוצרי "אדום אדום" עומדים בתקנים ובקריטריונים המחמירים ביותר שקבע משרד הבריאות לשיווק מוצרי בשר בקר טחון טרי. תנובה עומדת בדרישות המשרד להקפדה לכל אורך שרשרת האספקה על קירור הבשר לטמפרטורה קבועה שבין 0-2 מעלות, וכן על תנאי היגיינה וסניטציה ברמה הגבוה ביותר. הבשר הטחון יימכר בנקודת המכירה במקררי שרות עצמי ייעודיים המבטיחים את הטמפרטורה הנדרשת.

לצורך שיווק הבשר הטחון בנקודות המכירה, הקימה תשלובת בקר תנובה מערך הפצה ייחודי, בהשקעה של כ–2 מליון דולר. כחלק מההיערכות בהתאם לדרישות משרד הבריאות, קיימה החברה הדרכות בנושא ההובלה ודרכי הטיפול בבשר בקר טחון לכלל בעלי התפקידים במערך ההפצה והמכירות, בכללם הקצבים בנקודות המכירה ומובילי המוצרים.

בשר הבקר הטחון הארוז של תנובה מצטרף לסדרת מוצרי "אדום אדום", המציעה לצרכנים בשר בקר טרי ארוז במדף השירות העצמי. פריסת המוצר תבוצע במתכונת "כתם הדיו" שהוכחה בהצלחה בעת פריסת כלל מוצרי "אדום אדום". המוצר יימכר ברשת הריבוע הכחול בחנויות מגה וסופר סנטר. בשבועות הקרובים צפויה התרחבות פריסת "אדום אדום" גם לחנויות רשת שופרסל.

לדברי יורם קרין, מנכ"ל בקר תנובה, "הצרכן הישראלי ייהנה לראשונה ממוצר המוצע ברמת הסניטציה וההיגיינה הגבוהות ביותר, כשהוא יכול לדעת את מקורו של הבשר הטחון ולהיות בטוח באיכותו, באחידותו ובטריותו. בקר תנובה מפקחת ואחראית באופן הדוק על כל התהליך – משלב גידול העגלים ועד למכירה לצרכן, לרבות הקפדה על שרשרת הקירור".

בשר הבקר הטרי הארוז "אדום אדום" הינו כשר בהשגחה ופיקוחו של הרב זאב ויטמן – רב תנובה והרב ליכטנשטיין נציג הרבנות הראשית לישראל.

לרגל ההשקה יימכר המוצר במחיר מבצע של 19.99 שקל לחצי ק"ג (במקום – 24.99 שקל).


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר