ברגהוף לקיץ: מבצע לבישול דיאטטי וכף לגלידה

הסט שבמבצע מורכב מ-4 סירים בעלי נפחים שונים ומחבת. הסט נמכר ב-20% הנחה, והרוכשים אותו מקבלים במתנה סכין איכותית מדגם גורמה של ברגהוף, וקרש איכותי מזכוכית לחיתוך ירקות ולבשר

לרגל הקיץ יוצאת חברת ברגהוף במבצע הנחות לסירים המאפשרים בישול בריא ודיאטטי. הסירים של ברגהוף מאפשרים בישול מהיר וחסכוני ללא שמן וללא מים, תוך שמירה על כל מרכיבי המזון החיוניים.
הסט שבמבצע מורכב מ-4 סירים בעלי נפחים שונים ומחבת. הסט נמכר ב-20% הנחה, והרוכשים אותו מקבלים במתנה סכין איכותית מדגם גורמה של ברגהוף, וקרש איכותי מזכוכית לחיתוך ירקות ולבשר.
סימן ההיכר של הסירים של ברגהוף הינו עיגול הנחושת הממוקם במרכז תחתית הסיר. הנחושת הייחודית סופחת חום במהירות רבה ביותר. בעזרת הנדסת מתכות לוכדות ומשחררות אנרגיה, ובעזרת מבנה פנימי ייחודי בעל 6 שכבות, מאפשר הסיר בישול אחיד וחסכוני באנרגיה אשר נמשך זמן רב לאחר כיבוי האש בכיריים.
דפנות הסיר הבנויות ממתכות 'קרות' – שומרות על טמפרטורה נמוכה, מגבירות את התעבות האדים על מכסה הסיר, ובכך נוצר טפטוף תמידי על התבשיל. בעקבות זאת מתבשל האוכל מתחת לנקודת הרתיחה ושומר על מרכיביו החיוניים ועסיסיותו. הסיר של ברגהוף מאפשר בישול מופחת במים (פחות ממחצית הכוס לסיר ירקות) ומונע בכך את בריחת הויטמינים, המינרלים ושאר רכיבים חיוניים במזון.
הטיפול בבשרים, טיגונם, וצלייתם נעשים בכלי ברגהוף ללא מלח וללא שמן. בישול ייחודי זה מונע את התכווצותו של הבשר, והבשר נשאר עסיסי, רענן ופריך. משום כך הופך הבישול בסיר של ברגהוף לאידיאלי בתזונה מונעת, המיועדת בין השאר לסובלים מסוכרת וממחלות לב.
ידיות מכסי הסירים כוללת מדי חום המאפשרים בקרה על טמפרטורת התבשיל בזמן אמיתי. הידית ניתנת להסרה – וכך ניתן לשטוף את המכסים במדיח הכלים ללא חשש. המכסה יוצר שכבת אויר מבודדת ומונע לחלוטין בריחת נוזלים ואנרגיה. ידית הסיר רחבה ובעלת מרכז כובד נמוך במיוחד. מבנה הידית מאפשר למכסה להפוך לבסיס, ולהחליף בכך את משטחי השעם המונחים על השולחן.
לסירים ידיות נירוסטה בחלק העליון וסיליקון בחלק התחתון המבודדות חום לאורך כל שלבי הבישול. תכונה זו מאפשרת עבודה ללא כפפות ובלא סכנת כוויה. שפתי הסיר מעוצבות כך שהן מונעות טפטוף נוזלים בעת המזיגה.
כל כלי הבישול של ברגהוף מותאמים לכל טכנולוגיות חימום הכיריים הקיימות בעולם: כיריים אלקטרוניות, גז, ויטרו-קרמיק, הלוגן ואינדוקציה.

המבצע – 20% הנחה ומתנות
ניתן לרכוש את סט סירי Inveco של החברה (10 חלקים) בכל סניפי ברגהוף – ב- 1,300 ₪ במקום 1,600 ₪ (20% הנחה).
כל הרוכשים סט סירים במסגרת המבצע יקבלו במתנה סכין איכותית מדגם גורמה של ברגהוף, וקרש איכותית מזכוכית לחיתוך ירקות ולבשר.
סדרות הסירים של ברגהוף נהנות מאחריות בינלאומית של 30 שנה.
את סדרת הסירים החדשנית ואת שאר מוצרי ברגהוף ניתן להשיג בסניפי הרשת.


כף הגלידה המתוחכמת של ברגהוף
הכף המתוחכמת של ברגהוף מתאימה במיוחד להכנת קינוחים קיציים מגלידה ומפירות. זהו מוצר מושלם לקיץ הישראלי.
קוטר כף הגלידה 50 מ"מ. היא עשויה נירוסטה משובחת 18/8 העומדת בתקנים האירופאים המחמירים ביותר של תעשיית המזון באירופה. תקנים מחמירים אלה מבטיחים כי החומרים מהם עשויים כלי האוכל לא ישאירו אחריהם חומרי לוואי וטעמי לוואי במזון.
הכף של ברגהוף מורכבת משקע עגול ומחוט נירוסטה מעוקל השוכן בתוכו, אשר מחובר לידית הפעלה בצוואר הכף. לחיצה על הידית מפעילה את החוט המאפשר חיתוך והפרדה של חומרים רכים מהכף. על ידי כך מעוצבים כדורים מושלמים מגלידה, סורבה ומפירות כמו מלון, אבטיח ועוד.
הכף מקילה מאד על הטיפול בגלידה, מונעת התמרחות ושומרת על ניקיון במטבח.

ניתן לרכוש את הכף ואת יתר מוצרי החברה באתר www.berghoff.org.il
ובסניפי הרשת:
אשדוד – רח' משה אבן עזרא 23, טל': 08-8543766
ירושלים – יד חרוצים 18, קניון אחים ישראל, טל': 02-6731172
ראשל"צ – רח' רוטשילד 83 ,טל: 03-9643649
בית חולים תל השומר קניון הצומת חנות מ"ס 13 טל': 03-6352613
ת"א – רח' אבן גבירול 71 קניון גן העיר חנות מ'ס 55 טל: 03-5277585
אילת – רח' הדייג 1, פרק התעשייה טל': 08-6331264
נתיבות – רח' סמילו (כיכר סמילו, מול בית קפה שלי) טל: 08-9941828

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר