ברגהוף מציגה לפסח סירים בעלי פטנט עם תחתית שש שכבות

לדברי השף חיים כהן, אשר בדק את סירי ברגהוף: "מזה שנים אני עורך בדיקות לסירים מכל העולם ומכל הסוגים. לאחר סיום סדרת ניסויים שערכתי לסירי ברגהוף, סירים אלו זכו אצלי לתואר "סיר הסירים". רק מי שעבר תחת ידיו מבחר כה גדול של סירים, יכול לדעת להעריך נכון את האיכות האמיתית של סירים אלה. אין ספק שסירים אלו יבשלו למשתמשים בהם שפע של מחמאות טעימות ומהנות"

לקראת חג הפסח מציגה חברת 'ברגהוף ישראל' את קולקציית 2007 של אביזרי המטבח לבישול איכותי, בריא ודיאטטי. בין המוצרים סירים בעיצוב חדשני בעלי פטנט ממוגנט עם תחתית שש שכבות, שלדברי החברה יעניקו לכל משתמש הנאה מושלמת בבישול ותוצאות איכותיות דיאטטיות, ובעיקר טעימות.

מעצבי ברגהוף העולמית העמידו את קולקציית 2007 בסימן נוחות משתמש לצד תחכום וחיסכון, ולשם כך פיתחו את סדרת Orion ואת סדרת Invico בתחום הסירים.
כל סיר מסדרות אלה מצויד במד חום המשמש כידית קרה של מכסה הסיר. בגרסת 2007 הוסיפו מהנדסי ברגהוף ושדרגו את נוחות השימוש על ידי פטנט המאפשר את שליפת הידית והפרדתה מגוף מכסה הסיר. ובכך ניתן מעתה להכניס את מכסה הסיר המתוחכם למדיח הכלים ללא חשש. הסרת מד החום והתקנתו מחדש נעשית בעזרת מגנט.

סדרות הסירים מוצעות במראה עיצובי מלוטש, הן מוגנות בפטנט בינלאומי, מהפכניות במבנה התרמי החדשני של תחתית הסיר המורכבת משש שכבות של מתכות הלוכדות ומשחררות אנרגיה בצורה אחידה. בנוסף על כך, הנדסת חומרים ייחודית של דופן הסירים מאפשרת בישול אחיד וחסכוני באנרגיה, אשר נמשך זמן רב לאחר כיבוי האש בכיריים.

לדברי השף חיים כהן, אשר בדק את סירי ברגהוף: "מזה שנים אני עורך בדיקות לסירים מכל העולם ומכל הסוגים. לאחר סיום סדרת ניסויים שערכתי לסירי ברגהוף, סירים אלו זכו אצלי לתואר "סיר הסירים". רק מי שעבר תחת ידיו מבחר כה גדול של סירים, יכול לדעת להעריך נכון את האיכות האמיתית של סירים אלה. אין ספק שסירים אלו יבשלו למשתמשים בהם שפע של מחמאות טעימות ומהנות".

הסירים בנויים ממספר רב של מתכות, וביניהן פלדת אל-חלד באיכות מעולה ((18/10 T304, אלומיניום, ברזל ונחושת.
כל מוצרי החברה עומדים בתקני הבטיחות האירופים המחמירים ביותר.

קירות הסירים עשויים מתכות 'קרות' השומרות על טמפרטורה נמוכה, מסייעות בהגברת התעבות האדים על מכסה הסיר, ובכך בעצם נוצר טפטוף תמידי של מים על התבשיל. תהליך זה מאפשר למזון להתבשל מתחת לנקודת הרתיחה ובכך שומר על מרכיביו החיוניים ועסיסיותו. בנוסף, הסירים מאפשרים בישול מופחת במים (לדוגמא: פחות ממחצית הכוס לסיר ירקות) ובכך מונע את בריחת הויטמינים, המינרלים ושאר רכיבים חיוניים במזון.

מכסה הסיר מתוחכם במיוחד, הוא יוצר שכבת אויר מבודדת ומונע לחלוטין בריחת נוזלים ואנרגיה. הוא ניתן לתליה על שפת הסיר תוך כדי בישול – תכונה המאפשרת עבודה נוחה – במיוחד במטבחים צפופים. ידית מכסה הסיר רחבה ומעוצבת לנוחות אחיזה מושלמת, היא בעלת מרכז כובד נמוך במיוחד. מבנה הידית מאפשר למכסה להפוך לבסיס, ולהחליף בכך את משטחי השעם המונחים על השולחן.
לאור החיקויים הרבים שנעשו למוצרי ברגהוף, עם השקת קולקציית 2007 מזוהים מוצרי ברגהוף על ידי סימן היכר מיוחד המוגן בפטנט.

הסירים של ברגהוף מותאמים לכל טכנולוגיות חימום הכיריים הקיימות בעולם: כיריים אלקטרוניות, גז, ויטרו-קרמיק, הלוגן ואינדוקציה.

מחירים:
סיר 1.6 ליטר 259 ₪, סיר 2.3 ליטר – 305 ₪, סיר 3.8 ליטר 371 ₪, סיר 6.8 ליטר 456 ₪, סיר 10 ליטר 509 ₪, סיר 11.7 ליטר – 550 ₪.

במבחר הסירים, המחבתות ואביזרי המטבח של ברגהוף ניתן לחזות באתר האינטרנט www.berghoff.org.il ובחנויות הרשת:
אשדוד – רח' משה אבן עזרא 23, טל': 08-8543766
ירושלים – יד חרוצים 18, קניון אחים ישראל, טל':02-6731172
ראשל"צ – רח' רוטשילד 83 ,טל: 03-9643649
בית חולים תל השומר קניון הצומת חנות מ"ס 13, טל': 03-6352613ת"א – רח' אבן גבירול 71 קניון גן העיר חנות מ'ס 55 טל': 03-5277585
אילת – רח' הדייג 1, פארק התעשייה טל': 08-6331264

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר