בריטיש איירווייס ממליצה על חמש מסעדות אמריקאיות בלונדון

הרשת החברתית Metrotwin, מבית חברת התעופה בריטיש איירווייס, נועדה לקשר את שתי הערים הדינמיות בעולם ושני היעדים החזקים ביותר של חברת התעופה – ניו יורק ולונדון

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממליצה על חמש המסעדות האמריקאיות הטובות ביותר בלונדון באמצעות הרשת החברתית שלה www.metrotwin.com
הכוללת המלצות גולשים ערים לונדון וניו יורק. באתר יש רשימות של מקומות תיירות ובילוי לפי מגוון קטגוריות.

אחת הקטגוריות הנצפות ביותר היא של מסעדות בסגנון אמריקאי בלונדון, למען אותם תיירים שמבקרים בלונדון ורוצים טעם של אמריקה. להלן המלצות הגולשים על חמש המסעדות הטובות ביותר בקטגוריה זו:

Eagle Bar & Diner
המסעדה מגישה המבורגרים ואוכל בסגנון אמריקאי. אפשר להזמין שם גם צ'יפסים דקים וגם עבים. על פי גולשי האתר גם הקוקטיילים מומלצים, ובמיוחד המרטיני. את המילקשייק בטעם שוקולד חייבים להזמין עם עוגיות אוריאו, והמילקשייק בטעם בננה וחמאת בוטנים ישלים את החוויה האמריקאית.
3-5 Rathbone Place, London W1T 1HJ
T. 0207 637 1418
www.eaglebardiner.com

Automat
בראסרי אמריקאי אותנטי באזור מייפייר במרכז לונדון. ארוחת הבוקר עשירה וכוללת מנות כמו פנקייק עם אוכמניות, ביצים בנוסח בנדיקט, מיץ תפוזים סחוט טרי וקפה אמריקאנו. האריחים הלבנים על הקירות יובאו במיוחד בניו יורק.
הגולשים ממליצים על הלוק והאווירה של המקום, השירות הטוב והמחירים הסבירים. אם באים בקבוצה, ניתן להזמין את שולחן השף, שמכיל כ-10 מקומות ומשקיף אל המטבח. בני המלוכה הצעירים, הנסיכים וויליאם והארי, נצפו במקום על ידי הגולשים, כאשר הגיעו עם חבורת מלווים רועשת במיוחד.
3 Dover Street, Mayfair London W1S 4NF
Tel: 020 7499 3033
www.automat-london.com

The Big Easy
מסעדה זאת בליבה של צ'לסי נחשבת לטעימה מהדרום האמריקאי – הכל שם גדול וטוב יותר. המוניטין של המסעדה ניתן לה בזכות סטייק הטיבון הכפול במשקל 800 גרם. במקום מוגשים גם סטייקים מבשר וואגיו משובח, אשר נמס בפה. מומלץ לנסות את הלובסטר. הגולשים מכנים את המקום לא יומרני, ומבטיחים כי תרגישו שם כמו באמריקה. הם ממליצים להגיע למקום על בטן ריקה, כי המנות פשוט ענקיות.
332-334 Kings Road, Chelsea SW3 5UR
Tel: 020 7352 4071
www.bigeasy.uk.com 

 Bodeans
המנות המומלצות ביותר במסעדה הזו הן אלו שמבושלות בתנור עם העצים המעושנים, שמצטרפות למנות קלאסיות כמו המבורגרים, נקניקיות, צ'יפס וטבעות בצל. על פי הגולשים, המסעדה לא מיועדת לאוהבי הסלטים. 
בקומה התחתונה מגישים מנות יותר קלות, כאשר בקומה העליונה מגישים ארוחות יותר עשירות. צ'אודר הסרטנים מוגש בתוך כיכר לחם, הקולסלאו מושלם, ולצ'יפס מוסיפים תבלין מיוחד. המחירים במקום סבירים, והמקום מאד קרוב לרחוב אוקספורד.
10 Poland Street London, W1F 8PZ
Tel: 020 7287 7575
www.bodeansbbq.com/soho

Tinseltown
לפעמים, בשעות הקטנות של הלילה הלונדוני הארוך, רק המבורגר, צ'יפס ומילקשייק יכולים לעזור. טינסלטאון היא דיינר בסגנון מסורתי הפועל 24 שעות ביממה. את המילקשייקים מכינים כאן עם ממתקים.
44-46 St John St, London, EC1M 4DF
+44 (0)20 7689 24 24
www.tinseltown.co.uk

הרשת החברתית Metrotwin, מבית חברת התעופה בריטיש איירווייס, נועדה לקשר את שתי הערים הדינמיות בעולם ושני היעדים החזקים ביותר של חברת התעופה – ניו יורק ולונדון. אתר זה עושה שימוש במושג "תאומים חברתיים" ומרחיב אותו לרמת בתי מלון, מסעדות, פאבים ומקומות בילוי אחרים. הוא כולל את ההמלצות האותנטיות הטובות ביותר בשתי הערים, אשר מועלות על ידי רשת של מומחים מקומיים בכל עיר, המורכבת מבלוגרים, מותגים וקהילות נישה מקוונות.
כל מקומות הבילוי באתר מקוטלגים על פי רשימות שונות ומשונות, וכל אחד יכול למצוא את הרשימה שמתאימה לטעמו שלו. למען זיהוי המקומות בהם מצויים המקומות, בחרו באתר לסמן אותם בצבעי המוניות המאפיינות כל עיר – שחור למקומות בלונדון וצהוב למקומות בניו יורק. ניתן להצטרף לרשת ללא תשלום באתר האינטרנט www.metrotwin.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר