בריטיש איירווייס משיקה מחיר מוזל חדש לטיסות במחלקת תיירים ללונדון: 480 דולר כולל מיסים והיטלים

ייחודו של המחיר בכך שהוא תקף במשך כל חודשי השנה – כולל עונות השיא בקיץ ובחגי ישראל; מינימום שהות בלונדון שלושה ימים ומקסימום שנה

חברת התעופה בריטיש איירווייס משיקה מחיר אטרקטיבי חדש לטיסות במחלקת תיירים World Traveller ללונדון: 299 דולר. בתוספת מיסים והיטלים, מסתכם מחירו הכולל של הכרטיס בכ-480 דולר. עד כה עמד מחיר הכרטיס הנמוך ביותר ללונדון במחלקת תיירים על 600 דולר.
מחיר זה תקף לטיסות החברה בכל חודשי השנה, כולל בתקופות השיא בקיץ ובמהלך חגי ישראל.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "המחיר החדש הוצע בתחילה כמחיר מבצע לזמן מוגבל. לאור ההצלחה שלו, החלטנו להפכו למחיר שנתי ואף לשנות ולהגמיש את חוקי הכרטיס. כעת ניתן לבטלו תמורת תשלום של 100 דולר או לשנות תאריכים תמורת 50 דולר".

מחלקת התיירים במטוסי בריטיש איירווייס בקו לישראל שודרגה, ומציעה לנוסעים מערכת בידור עם מסכים אישיים הכוללת 12 ערוצי וידאו ושמע, מושבים ארגונומיים עם הדום לרגליים ומשענת לצוואר, תפריט ארוחות מגוון, ועוד.

במסגרת הכרטיס ניתן לשהות בלונדון לתקופה מינימלית של שלושה ימים ותקופה מקסימלית של שנה, והוא ניתן לשילוב עם כל מחירי בריטיש איירווייס ללונדון.

על הזמנה שתבוצע למעלה מ-7 ימים טרם מועד הנסיעה, יש לכרטס תוך שבוע מיום ביצוע ההזמנה. הזמנה שתבוצע עד 7 ימים טרם מועד הנסיעה, יש לכרטס תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לכל סוכני הנסיעות ולמשרדי בריטיש איירווייס בטלפון 03-6061555.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר