בריטיש איירווייס משיקה תפריטים חדשים בקו תל אביב – לונדון לעונת קיץ 2006

הציגה את התפריט החדש של המחלקה הראשונה First, תפריט חדש ומגוון לנוסעי מחלקת העסקים Club World

חברת התעופה בריטיש איירווייס הציגה את התפריטים החדשים למחלקות היוקרה שלה בקו תל אביב – לונדון לעונת קיץ 2006 – המחלקה הראשונה First ומחלקת עסקים Club World.
זאת לרגל חזרתו של מטוס הבואינג 777 לפעול בקו תל אביב – לונדון ב-26 במרץ, 2006.
במטוס זה יופעלו ארבע מחלקות שירות, בהן המחלקה הראשונה First, אשר תחזור להיות מופעלת בקו זה לאחר היעדרות של כשנה.

ג'ורג' בנקס, מנהל פיתוח שירותי מזון בבריטיש איירווייס, חשף את המנות אשר נבחרו להיות כלולות בתפריטי המחלקות השונות, ואף הסביר את התהליך המדוקדק במהלכו נבחרו המנות המנצחות.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "אנו מאד גאים על כך שהמחלקה הראשונה First חוזרת לפעול בקו תל אביב – לונדון בעונת הקיץ הקרובה, ושמחים להציג, במסגרת שירות העילית המוענק לנוסעים במחלקה זו, גם את התפריטים החדשים לעונה זו".

לדברי ג'ורג' בנקס: "בריטיש איירווייס מתמקדת באספקת מזון טרי מאיכות מעולה, בהתאם למגמות העדכניות ביותר בתחום המסעדנות. אנו מקפידים לרענן את מגוון המנות המוצעות לנוסעינו באופן תקופתי, תוך דגש על התחשבות בהעדפות הנוסעים באזורים השונים בעולם, ופועלים על מנת לספק מענה לרצונותיהם של לקוחותינו". המנות השונות בכל מחלקות השירות בטיסות מעניקות לנוסעים מבחר מזון בריא ומגוון, דוגמת מזון צלוי בגריל במקום מזון מטוגן, מתובל ברטבים קלים יותר ומכיל יותר אורז וקטניות.

בין המנות החדשות אשר נבחרו להיכלל בתפריט המחלקה הראשונה ניתן למצוא סלט לובסטר עם אשכולית אדומה, גרעיני רימונים וקלמארי מטוגן, מרק פרסניפ ובצל מזוגג, עוף טיקה עם רוטב חמאת עגבניות אורז בצימוקים וכוסברה, ותפוח אדמה בכמון ונענע, ריזוטו סרטנים וכרישה, בישקוטי תות שדה ופירות יער על עוגיה פריכה, גלידה לקינוח, ועוד.

במחלקת העסקים Club World יוכלו מעתה הנוסעים למצוא מנות כגון סלמון מעושן בלוויית מלפפונים, ויניגרט ו-ווסאבי, פילה לוקוס עם פולנטה וראגו ארטישוק, עגבניות ופלפלים, רביולי חצילים עם סלסלת עגבניות ותרד, טירמיסו ועוד.

בנקס הוסיף ואמר כי הטיסה בגובה 35,000 רגל משפיעה על חוש הטעם של הנוסע, כך שרגישות החיך לטעמם של המזון והמשקאות האלכוהוליים עשויה לקטון בכעד 35 אחוזים. לפיכך, לאוכל יש טעם שונה בשמיים מאשר על הקרקע, ובשל כך תיבול המזון מתבצע בזהירות ובהקפדה יתרה. עבודת הרכבת המנות הנה ידנית ברובה – ארגון המגשים וכלי ההגשה, מזיגת המזון, סידורו בצלחות, וכו'.

בהתייחסות למלאכת הרכבת התפריטים אמר בנקס: "בריטיש איירווייס מרכיבה בלונדון 88,000 ארוחות לארבע מחלקות השירות מדי יום, ולמרות זאת שומרת על תרבות של מסעדה. לנוסעים בעלי דרישות מיוחדות רפואיות, דתיות, דיאטתיות ואחרות מציעה בריטיש איירווייס מגוון של 18 ארוחות מיוחדות".

בריטיש איירווייס שמה דגש גדול על היינות והמשקאות המוגשים לנוסעיה, ומציעה להם כ-120 מותגי יינות. חברת התעופה מגישה יין ומשקאות אלכוהוליים בכל מחלקות השירות ללא תשלום, כאשר במחלקה הראשונה First ובמחלקת עסקים Club World מוגשת לנוסעיה גם שמפניה ללא תשלום.
כל היינות עוברים תהליך בדיקה קפדני לפני שהם מאושרים להגשה בטיסות בריטיש איירווייס. מומחה היינות של חברת התעופה מבקר בכרמים וביקבים ברחבי העולם בחיפוש אחר יינות בכמויות ובאיכות המתאימות לבריטיש איירווייס. יינות שנמצאו מתאימים מועברים להנהלת בריטיש איירווייס לצורך טעימות ובדיקות איכות נוספות. הגורמים המובאים בחשבון בבחירת יינות שיוגשו בטיסות הם איכות היין, מה יהיה טעמו בגובה של 35,000 רגל וכיצד הוא משלים את המזון המוגש בטיסה.

יעל קטן הדגישה כי תפריטי הארוחות במחלקה הראשונה First ובמחלקת עסקים Club World משתנים בראשון בכל חודש, וזאת על מנת להציע לנוסעים המתמידים, שהם לרוב הנוסעים במחלקות היוקרה, ארוחות שונות בכל פעם שהם טסים.
לדבריה, השירות המוצע לנוסעי המחלקה הראשונה First עומד בסטנדרטים של מסעדות יוקרה, ומציע את הגמישות האולטימטיבית, המאפשרת להם לבחור מתפריט בן שבע מנות במהלך הטיסה ואף לאכול בטרקליני חברת התעופה לפני הטיסה או אחריה. נוסעי המחלקה מקבלים את ארוחתם בכל עת. צוות הדיילים של המחלקה הראשונה, אשר מגיש את המנות על גבי צלחות, ולא באמצעות עגלה, עובר הכשרה מיוחדת לסידור והגשת המנות, ובכל טיסה ישנו דייל המופקד על מזיגת המזון לצלחות, סידורו וקישוטו על פי הוראות מפורטות וקפדניות, כך שכל מנה היוצאת ממטבח המטוס תהיה זהה לקודמתה.

בהתייחסה לנושא הכשרות אמרה יעל קטן, כי הארוחות הכשרות מבושלות במטבח נפרד משאר הארוחות, וזאת בשל הצורך בשמירת כללי הכשרות במהלך הכנת הארוחות. היא הסבירה כי הארוחות בעלות הכשר גלאט נרכשות מחברת קייטרינג המתמחה בארוחות בעלות הכשר גלאט, כאשר בריטיש איירווייס היא זו שבוחרת את סוג המזון שייכלל בארוחות. קטן ציינה כי לאחרונה שינתה חברת התעופה הבריטית את מרכיבי המנות הכשרות המוגשות בטיסות היוצאות מישראל, וזאת בהתאם למשוב שקיבלה מלקוחותיה. שינויים אלו זכו להצלחה גדולה בקרב הנוסעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר