"ברילה" משווקת בישראל פסטה מחיטה מלאה עשירה בסיבים תזונתיים

הפסטה מחיטת דורום מלאה עשירה בסיבים התזונתיים וברכיבים תזונתיים חיונים נוספים שמקורם בגרגר החיטה השלם. היא תורמת לפעילות תקינה של מערכת העיכול, לאיזון רמות הסוכר בדם, להפחתת כולסטרול ושמירה על בריאות הלב, לתחושת שובע ממושכת המסייעת להרזייה ולשמירה על משקל תקין, למניעת סרטן המעי הגס וסוגי סרטן נוספים

חברת "ברילה", הנחשבת למומחית מס' 1 בעולם לחיטה ופסטה, מביאה לישראל מוצר פטנטי חדש עם תהליך ייצור מיוחד – פסטה מחיטה מלאה העשירה בסיבים תזונתיים ושומרת על מרקם ה"אל דנטה" .
הקגורייה החדשה כוללת את סוגי הפסטה המובילים:
פנה רגטי (צינורות חלולים), "פוזילי"( ברגים), ספגטי מספר 5.
רמת אחידות הסובין והחיבור האידאלי של קמח הסמולינה מחיטה מלאה מעניקים לפסטה צבע צהוב שזוף, מרקם "אל דנטה" וטעם משובח.
הפסטה מחיטה מלאה עשוייה מ-100% חיטה דורום מלאה, שנטחנה על פי הפרמטרים היחודיים ל"ברילה".
הפסטה כוללת כמות כפולה של סיבים תזונתיים: 6% (לעומת 3% בפסטה רגילה), עשירה בזרחן, ברזל ומגנזיום אשר מצויים באופן טבעי בחיטה.

100 גרם של פסטה ברילה מחיטה מלאה מכילים:
33% מכמות הזרחן המומלת ליום
18% מכמות הברזל המומלצת
25% מכמות המגנזיום המומלצת ליום.

הפסטה מחיטת דורום מלאה עשירה בסיבים התזונתיים וברכיבים תזונתיים חיונים נוספים שמקורם בגרגר החיטה השלם. היא תורמת לפעילות תקינה של מערכת העיכול, לאיזון רמות הסוכר בדם, להפחתת כולסטרול ושמירה על בריאות הלב, לתחושת שובע ממושכת המסייעת להרזייה ולשמירה על משקל תקין, למניעת סרטן המעי הגס וסוגי סרטן נוספים.
פסטה מחיטת דורום מלאה מהווה מקור לשלל ויטמינים ומינרלים ועשירה במיוחד בברזל, אבץ, וויטמינים מקבוצה Bהדרושים להפקת אנרגיה ולקיומם של תהליכים חיוניים בגוף.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 500 גרם: 9.95 ש"ח
להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות המובילות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר