ברכות לאסף פז שהצטרף ליקבי בנימינה כיינן לצד היינן הראשי

אסף פז בן ה- 34 הנו בעל רקע מרשים ורחב – מקצועי והשכלתי – בעולם היין והיינות בארץ ובעולם. בתפקידו האחרון שימש כיינן יקב הבוטיק של יקבי כרמל בזיכרון יעקב

יקב בנימינה, היקב הרביעי בגודלו בישראל, עשה מעשה נכון ומשמעותי מבחינתו, כאשר צירף לשורותיו את אסף פז כיינן נוסף ליקב. פז יעבוד בצמוד ליינן הראשי של בנימינה ששון בן אהרון.

אסף פז בן ה- 34 הנו בעל רקע מרשים ורחב – מקצועי והשכלתי – בעולם היין והיינות בארץ ובעולם.
בתפקידו האחרון שימש כיינן יקב הבוטיק של יקבי כרמל בזיכרון יעקב.
במסגרת תפקידו היה אחראי על תהליך ייצור יינות הפרמיום של היקב מהכרם ועד הבקבוק, פעל ליצירת מוצרים חדשים, והיה מעורב במערך השיווק והתקשורת השיווקית של היקב.

בין השנים 2002-2004 שימש פז כיינן יקב תשבי מבנימינה, במסגרת תפקידו לקח חלק בייצור כל סדרות היקב.

את ניסיונו בעולם היין רכש אסף במגוון מרשים של יקבים על פני הגלובוס. בין היתר ב- “The master of wine winery” באזור Yarra Valley, אוסטרליה תחת פיקוחו הצמוד של מרטין וויליאמס; ביקב Navarro Vineyards באזור Anderson Valley, קליפורניה תחת פיקוחו של גיימס קליין; וב- Chateau Pontet Canet בפוייאק, בורדו בצרפת.

אסף פז הנו בעל השכלה רחבה וידע רב בתחום היינות בעולם הישן ובעולם החדש. הוא בעל תואר שני בייננות (D.N.O) מטעם הפקולטה ליינות בבורדו – Faculty d'Oenologie de Bordeaux. כמו כן יש לו תואר ראשון מטעם הפקולטה לחקלאות ברחובות האוניברסיטה העברית.

יקב בנימינה נרכש ב- 1992 על ידי קבוצת משקיעים פרטיים, אשר השקיעו וממשיכים להשקיע כסף רב על מנת לאפשר לו את כל היכולות הטכנולוגיות שיעזרו ליצור יינות איכותיים. בנוסף לציוד הטכנולוגי משקיע היקב בחומרי הגלם, הענבים והכורמים. בשנים האחרונות משקיע היקב בהון האנושי המיישם הלכה למעשה את מהפכת האיכות המתרחשת ביקב.









כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר