ברקרולה על הבוקר: תפריט בראנצ' והרצאות אוכל ויין

ברקרולה, הביסטרו באזור התעשייה של כפר סבא, משיק את הבקרים של הקיץ עם תפריט בראנצ' קיצי ויצירתי, שהרכיב שף נעם דקרס וסדרת הרצאות בנושא יין ואוכל

ברקרולה, הביסטרו באזור התעשייה של כפר סבא, משיק את הבקרים של הקיץ עם תפריט בראנצ' קיצי ויצירתי, שהרכיב שף נעם דקרס וסדרת הרצאות בנושא יין ואוכל.

תפריט הבראנצ' של דקרס קליל ומתאים לאקלים הים תיכוני. התפריט כולל:

אומלטים מושקעים- אומלט משתי ביצים, סלט ירקות קטן, קרם שמנת ואנטיפסטי (38 שקל), אומלט בייבי שרימפס ופרמזן, סלט ירקות קטן, קרם שמנת ואנטיפסטי (52 שקל), אומלט בייקון/ירוקים, סלט ירקות קטן, קרם שמנת ואנטיפסטי (44 שקל), סלט של קיץ עם חציל קלוי, מוצרלה טריה ובלסמי (42 שקל), פנקייק הולנדי עם פירות יער וקציפת מייפל קנדי (43 שקל),מנת – Eggs Benedicte ביצים עלומות עם שינקן ורוטב הולנדז עם לחם קלוי אנטיפסטי וסלט ירוקת קטן (47 שקל), אספרגוס בר עם ביצה עלומה, פרמזן ורוטב חמאת טימין ולימון (45 שקל) ומנות העושות שימוש במיטב חומרי הגלם המקומיים והעונתיים, תוך שמירה על הטעמים המקוריים של חומרי הגלם.

כל המנות מוגשות עם קפה ומיץ ומומלץ ללוות אותן בכוס יין מבעבע, סלסלת מאפי בוקר, שנאפים במקום וקונפיטורות ביתיות (35 שקל). מומלץ לסיים את הארוחה בקינוח מושקע של השף קונדיטור עמר זרניצקי דוגמת: קדאיף.

תפריט הבוקר מוגש בימים א'-ו' בין השעות 9:00-12:00.

עוד בברקרולה על הבוקר: הרצאות אוכל ויין
ברקרולה מציעה הרצאות קולינאריות קלילות עם שף נעם דקרס או לחילופין סדנאות יין עם הסומליה ואיש היין שי טובלי. ההרצאות, ערך מוסף ליצירת חווית בוקר מושלמת, מתאימות למי שרוצה להעביר בוקר של כיף ולהינות מחוויה קולינרית שלמה. בין הנושאים: אלכוהול מסביב לשעון- יין לכל מטרה ושעה ביום, טרנדים קולינרים וכו'.

בתום כל הרצאה יקבלו המשתתפים מתכונים.

ההרצאות מתקיימות בתיאום טלפוני מראש ומתאימות לקבוצות של מ-10 איש. ההרצאות מתקיימות ללא תוספת תשלום בהזמנת ארוחת בוקר.

ברקרולה, ביסטרו בר
רחוב עתיר ידע 13
א.ת החדש כפר סבא 09-7669606
שעות פתיחה: מדי יום החל מ-09:00 עד אחרון הלקוחות,שבת משעה 13:00
עסקיות ראשון-שישי 12:00 עד 17:00 שבת 13:00-16:30






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר