ברשת MOSES מתכוננים לפורים

צילום רפי דלויה
החידוש ברשת מוזס שכדאי לדעת עליו הוא SESOM – שני מתחמי משחקים חדשים של הרשת בסגנון מציאות מדומה. השניים נפתחו במסעדות הרשת בשדרות רוטשילד בתל אביב וביכין סנטר בנתניה. בשאר הסניפים ייפתחו מתחמים דומים במהלך השנה

החג המתקרב הניע את הרשת להציע מספר מנות חדשות, חלק מתפריט ייעודי לתקופת פורים 2019. באופן טבעי, שלוש המנות נוצרו בהשראת החג: המבורגר אסאדו מזו (לכו תסבירו לילדים מה זה אומר) – מעשה המבורגר מבשר אסאדו עם גבינת צ'דר, בצל מקורמל, פלפל קלוי, איולי צ'יפוטלה, מלפפון חמוץ, בצל סגול, אייסברג ופלפל חלפיניו. מנה זו מוגשת עם מזרק המכיל מיונז וקטשופ ,ועם סרט שחור סביב ההמבורגר; שתי בחירות שהסיבה להן אינה לגמרי ברורה לנו.

צילום חיים יוסף
צילום חיים יוסף

אם אנו מתעלמים ממה שאיננו מבינים, אפשר לומר כי זה המבורגר מוצלח. הוא מורכב מלחמנייה רכה וטרייה שמתמודדת יפה עם כל מה ששמים בין שני חלקיה – המבורגר שמן יחסית ועסיסי, עשוי במידה הנכונה ומתובל באופן שמדגיש את טעמו של הבשר, ושלל תוספות שמגוונות את המנה והופכות אותה למעט חריפה. העובדה כי היא באה עם תוספת בצד לבחירה – מפירה דרך צ'יפס בטטה ועד אורז, מרככת את העובדה כי מחיר המנה 75 שקלים. משקל ההמבורגר, חשוב להדגיש, 250 גרם.

צילום חיים יוסף
צילום חיים יוסף

עניין המשקל משמעותי, שכן המנה השנייה מורכבת מקציצה שמשקלה 150 גרם. גם הבשר אינו אסאדו, אלא בשר בקר סטנדרטי יותר. בהתאם המחיר – 49 שקלים. ומה מקבלים? המבורגר בצורת משולש, מוגש בתוך לחמניית פרג, שגם היא מגיעה בצורת משולש, כמובן. בנוסף יש במנה חסה אייסברג, עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ.  הטוויסט העיקרי כאן הוא בצורת הלחמנייה המשולשת.ההמבורגר אינו שונה מההמבורגר הטוב של הרשת, ורק הפרג בלחמנייה משנה קצת את הטעם.

צילום חיים יוסף
צילום חיים יוסף

ויש גם קינוח חדש, בן&ג'ריס בורגר – לחמניית בריוש במילוי שני כדורי גלידה של בן&ג'ריס בתוספת קרם אוראו, קרמבל שוקולד, קרמל מלוח ורוטב נוטלה. הפעם החלטנו לוותר על מנה זו, אבל יש סיכוי שנחזור לכאן בחג, במיוחד בשבילה (48 שקלים).

צילום רפי דלויה
צילום רפי דלויה

החידוש האחרון ברשת מוזס שכדאי לדעת עליו, הוא SESOM – שני מתחמי משחקים חדשים בסגנון מציאות מדומה, שפתחה הרשת. השניים נפתחו במסעדות הרשת בשדרות רוטשילד בתל אביב וביכין סנטר בנתניה, ובשאר הסניפים ייפתחו מתחמים דומים במהלך השנה. מתחמים אלו מתאימים לאירועי חברה, אירועי סוף שנה, ימי הולדת, בילויים משפחתיים ודומיהם, כאשר במתחם בתל אביב, ששטחו כ-35 מ"ר, יש שלוש עמדות ומעל 40 משחקים בכל אחת מהן. בזה שבנתניה תמצאו שש עמדות ומעל 40 משחקים לבחירה בכל אחת מהעמדות. המחירים? משחק היכרות חינם, ולאחר מכן 15/45/75 שקלים ל-15/30/60 דקות, בהתאמה. לפרטים נוספים ולהזמנות, 9449*, ובאתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר