בר בורגר קבאנה – קצת ברזיל ביבנה

אווירה שמחה בבר בורגר קבאנה
בר בורגר קבאנה היא מסעדה שכונתית נעימה קצבית וכיפית; מחירים נוחים; שתייה ללא תחתית; תוספות נחמדות; אווירה ועיצוב משמח

בשנת 2016 היינו עדים לפתיחתן של עשרות המבורגריות מסוגים שונים. מזללות/מסעדות המבורגרים חדשות מציעות הרבה יותר מקציצה בליווי צ'יפס, כאשר כל אחת מהן מחפשת קונספט ייחודי שיבדל אותה ומחברותה – האווירה, התוספות, השתייה ליד. שפים מובילים ממסעדות שף גדולות, המציעות ארוחות גדולות ומושקעות, עוברים לכיוון חדש של מסעדות קטנות, ולעתים אפילו דוכנים המשולבים עם בר, שמציעים חוויה טרנדית קצבית צעירה ואיכותית, במחירים נמוכים יותר.

המקום מציע המבורגרים ועוד באווירה דרום אמריקאית לכל המשפחה
המקום מציע המבורגרים ועוד באווירה דרום אמריקאית לכל המשפחה, צילום איריס לוי

ביבנה, בשכונה חדשה בדרומה של העיר, נפתחה לפני מספר חודשים מסעדת 'בר בורגר קבאנה' בתוך מרכז מסחרי קטן ונעים. המקום מציע המבורגרים ועוד באווירה דרום אמריקאית לכל המשפחה. המקום מעוצב מקסים: בר מזמין, שהיושב עליו צופה אל המטבח הפתוח. גלשני גלים, בגדי ים מדליקים ותמונות מרהיבות עין מקדמות את פני היושבים בתוך המסעדה. מוזיקה דרום אמריקאית נהדרת מתנגנת ברקע, וממש משלימה את האווירה השמחה, שגם בשעות הצהרים שררה במקום.

המבורגרים ועוד באווירה דרום אמריקאית לכל המשפחה
המבורגרים ועוד באווירה דרום אמריקאית לכל המשפחה, צילום איריס לוי

בר בורגר קבאנה פונה לשני קהלים מרכזיים – למשפחות ולחבר'ה צעירים, והתפריט מותאם להם במדויק. מנות ראשונות שמותאמות לארוחת חברים, שניתן לחלק אותן בין כולם, ומנות אישיות של המבורגרים עם תוספות שונות המותאמות לרמת הרעב של הסועד ולגילו. בשעות היום המקום מארח ממשפחות עם ילדים, ובערב מגיעים חבר'ה צעירים לשבת על בירה ללא תחתית וצ'יסרים מדליקים. ניתן לבחור את גודל ומספר ההמבורגרים במנה, וגם את התוספות.

המבורגר עסיסי שמגיע עם ביצת עין, חזה אווז וריבת בצל
המבורגר עסיסי שמגיע עם ביצת עין, חזה אווז וריבת בצל, צילום איריס לוי

הזמנו את ההמבורגר עליו המליץ מנהל המקום: קופקבאנה – המבורגר עסיסי שמגיע עם ביצת עין, חזה אווז וריבת בצל  – אכן היה טעים. טעמנו גם את הצ'יקו – חזה עוף המוכן על האש, שמוגש עם פטריות וברוטב מנגו נהדר וגווקמולה  – היה מאוד מוצלח, עסיסי ועשיר. חשוב לי לציין שטעמנו גם את ההמבורגר הטבעוני, שהיה מוצלח. המנות האחרונות נראו מפתות מאוד, אך הצלחנו להתגבר ולא הזמנו.

חזה עוף המוכן על האש, שמוגש עם פטריות וברוטב מנגו נהדר וגווקמולה
חזה עוף המוכן על האש, שמוגש עם פטריות וברוטב מנגו נהדר וגווקמולה, צילום איריס לוי

בר בורגר קבאנה היא מסעדה שכונתית נעימה קצבית וכיפית. אהבנו: מחירים נוחים; שתייה של מוגזים או בירה ללא תחתית; תוספות נחמדות להמבורגרים; אווירה ועיצוב משמח. פחות אהבנו: הארוחה מוגשת בכלים מפלסטיק.

בר בורגר קבאנה, הנחשול 20 יבנה, 08-6677027. פתוח מ- 12.00 עד חצות

 

מוזמנים לבקר באתר של שף איריס לוי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר