בר היין Wine Bar – הלכנו לשתות יין, יצאנו שיכורים מהאווירה

מקום אינטימי וקטן עם אוכל קטן. הבר לא יכול להכיל יותר מ- 12אנשים בו זמנית. האווירה כייפית, וברקע עודד מכין משהו לאכול ממש מתחת לאף של יושבי הבר. חוץ מזה, אם אתם אוהבי כוורת והביטלס, אתם כנראה תיהנו יותר

עודד זיו, לשעבר איש מחלקת ההדרכה ביקבי רמת הגולן, פתח לאחרונה את בר היין Wine Bar השוכן על פי הגדרתו בלב רחוב היין של תל אביב, נחלת בנימין פינת מונטיפיורי.

כפי שעודד אומר: "דווקא כעת, כשמסעדות רבות נסגרות, אני פותח בר יין קטן לאחר 5 שנים ביקבי רמת הגולן ועוד כמה שנים בענף היין (עבדתי קודם ביקב תבור ואצל אבי בן בירושליים). אני משלב בין אהבתי הגדולה למטבח לבין היין. החלום הוא קטן ואישי, ואני מקווה שכך יצא התוצר, עם מטבח קטן פתוח ללקוחות הבר. אני מאושר להכין אוכל קטן, ואני מקווה שטעים, ולהשקות אותם ביינות טובים".

עודד מקווה לפנות בבר זה לא רק לקהל חובבי היין, אלא להיות נעים וזמין גם לקהלים חדשים, כאשר בעזרת המחירים השפויים והתיאורים חסרי הפלפולים הגדולים הוא מקווה לקרב עוד ועוד אנשים לחוויה של אוכל ויין.
הוא מבטיח מגוון יינות מהארץ ומהעולם, עם דגש על איכות מול מחיר ומחירים לא גבוהים. מחיר רוב היינות בתפריט נע בטווח של 95 – 135 ש"ח לבקבוק.
בין המנות לצד היינות: ניוקי מוסקט וקשקבל, רביולי טלה, נקניקייה גרמנית, תבשיל זנב, פילה עם מוצרלה וכמהין, ועוד מבחר הפתעות יומיות. 

אחרי ששמענו וקראנו את כל אלה, הגענו ל- Wine Bar כדי לבדוק ולוודא האם עודד רק מבטיח או גם מגשים.
פתחנו את התיאבון עם כוס קאווה מבעבעת, מיני לחמים, חמאה ופלטת גבינות עסיסית המכילה גבינת גורגונזולה, גבינת גאודה, סנט מור, וגבינת קממבר עם אגוזים – 38 ₪

המקום מטביע נשנוש חדש הנקרא בונבונים, שזה כמו חמוצים רק יותר טעים., טעמנו מהבונבונים מעשה ידי המקום: פלפלים קטנים מלאים בפקורינו ורוקפור.
אם חפצתם בחטיף, לכו על הברוסקטות: עגבניות עם צ'ילי, טפנד זיתים, וברוסקטת אבוקדו – 24 ₪ לשלוש יחידות.
רעבים לקצת יותר? רביולי טלה עם גבינה – 51 ₪
לקינוח הזמנו פירות מזורגגים – לא, זאת לא שגיאת כתיב, ככה נקראת המנה, והיא טעימה להפליא: מבחר פירות עם זיגוג וניל וגבינת מסקרפונה – 33 ₪.
יין – אנחנו בחרנו בקיאנטי דיגיולו, שהיה בדיוק מה שהיינו צריכים אחרי יום עבודה מפרך.

המקום אינטימי וקטן עם אוכל קטן, ולהערכתי הבר לא יכול להכיל יותר מ- 12אנשים בו זמנית. האווירה כייפית, וברקע עודד מכין משהו לאכול ממש מתחת לאף של יושבי הבר. חוץ מזה, אם אתם אוהבי כוורת והביטלס, אתם כנראה תיהנו יותר.
בקומה השנייה של הבר ממוקם חדר פרטי, בו ניתן לעשות אירועים פרטיים וטעימות עד ל- 10 אנשים.
האמת? הלכנו לשתות יין, יצאנו שיכורים מהאווירה. 

 Wine Bar פתוח כל יום מ- 19:00, ובקרוב ייפתח המקום החל מ- 12:00  בצהרים.

Wine Bar
רח' נחלת בנימין פינת מונטפיורי, ת"א
עודד זיו, טל. 054-6588281

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר