בשבוע הבא: טקס פרסי גורמה – האוסקר של הטעמים

מי תהיה מסעדת השנה לשנת 2007? מי יקטוף את פרס שף השנה? מי יהיה השף המבטיח של השנה? על שאלות אלה יענה מגזין "גורמה" מבית מעריב מגזינים בטקס פרסי גורמה – האוסקר הקולינרי של ישראל

מגזין "גורמה" מבית "מעריב מגזינים" יקיים לראשונה את "טקס פרסי גורמה", אשר צפוי בהמשך להפוך למסורת שנתית.

במסגרת הטקס, אשר יתקיים ביום ב' 24.12.07 באולם "קסיופאה" בהרצליה פיתוח, יוכתרו אנשי קולינריה ומסעדות מתמחות בקטגוריות שונות, ביניהן מטבח מקומי-מקורי, מטבח איטלקי, מטבח אסיאתי, מטבח בשרי, מסעדות טרנדיות, מסעדות שף ועוד. האירוע יופק על ידי חברת MIM ואת הטקס תנחה העיתונאית שרי אנסקי.

דירוג המסעדות נעשה על ידי כ-200 חברי אקדמיה – מומחים לקולינריה, שפים, מבקרי מסעדות ועיתונאים, וכן באמצעות צוות שופטים שנבחר במיוחד לטובת הפרויקט. כן השתתף קהל הקוראים בבחירת המסעדות האהובות עליו במגוון קטגוריות בולטות.

בנוסף לפרסי המסעדות המובילות יוענקו במהלך הערב פרסים מיוחדים גם לשף השנה, לשף המבטיח של השנה, מסעדת השנה, פרס הוקרה ליזמות, ופרס על מפעל חיים. הזוכים בקטגוריות אלו נבחרו על ידי צוות שופטים מומחים הכולל את שרי אנסקי, הילה אלפרט, ד"ר אלי לנדאו, אלינוער רבין, מני פאר, דליה פן-לרנר, רון לוין, רחל גרא וגאולה רש.

לרגל הטקס ייצא לאור גיליון חגיגי ומהודר במיוחד של "גורמה", אשר יסקר בהרחבה ציוני דרך בולטים בעולם הקולינריה הישראלי. הגיליון החגיגי יצורף למגזין "את".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר