בשבת 19 ביולי: יום הדייקירי הבינלאומי גם בישראל

לכבוד יום הדייקירי הבינלאומי, החליטו בחברת האחים צבי, יבואני רום הוואנה קלאב, לצאת בחגיגות יחד עם העולם, ורתמו שלוש מסעדות אשר יגישו תפריט מיוחד של שלושה קוקטיילי דייקירי עם הוואנה רום

קוקטייל הדייקירי הומצא בקובה בשנת 1898 ע"י מהנדס מכרות בשם ג'נינגס קוקס. ישנן כמה גרסאות המספרות איך עלה בידיו של קוקס להמציא את המשקה, אך כולן מצביעות על כך שצדובר במקרה. קוקס אירח חברים בביתו ובדיוק נגמר הג'ין, לכן החליט להשתמש במשקה המקומי – הרום, ובחר לערבב אותו עם מעט ליים וסוכר. כך נוצר הדייקירי. הקוקטייל הקפוא.

לכבוד יום הדייקירי הבינלאומי, החליטו בחברת האחים צבי, יבואני רום הוואנה קלאב, לצאת בחגיגות יחד עם העולם, ורתמו שלוש מסעדות אשר יגישו תפריט מיוחד של שלושה קוקטיילי דייקירי עם הוואנה רום.

המסעדות המשתתפות:
מסעדת לה פלאנצ'ה של השף רוברט קלוגר תגיש שלושה קוקטיילי דייקירי: דייקירי קלאסי, דייקירי אבטיח ודייקירי מלפפונים – ב- 32 ₪ לקוקטייל.

מסעדת פרידה קאלו של השף יואב בלימן תגיש שלושה קוקטיילי דייקירי: דייקירי פירות יער, דייקירי הדרים ודייקירי תאנים – ב-32 ₪ לקוקטייל.

"שקד" – Espresso bar & Gelateria יגישו שלושה טעמי סורבה דייקירי אלכוהוליים הכוללים את האוונה קלאב: דייקירי לימון, דייקירי מלון ודייקירי שזיפים. כדור סורבה יעלה 12 ₪, ושני כדורים 17 ₪.
בנוסף, יגישו שייק סורבה דייקירי ב- 24 ₪, וסלט פירות עם סורבה דייקירי ב- 27 ₪.

באתר www.bakbuk.co.il ניתן למצוא את מתכוני הקוקטיילים, ומתכונים להכנת סורבה דייקירי ביתי.


לה פלאנצ'ה, רח' ירמיהו 54 ת"א, טל. 03-6047222
פרידה קאלו, לילינבלום 43 ת"א, טל. 03-5660481
שקד – נמל ת"א. נמל ת"א כניסה ראשית, טל. 03-6760438

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר