בת מצווה למסעדת-מבשלת בירה ברוהאוס תל אביב

מסעדת "ברוהאוס" התל אביבית חוגגת תריסר שנים להקמתה, ומסתבר גם כי המסעדה שנמצאת בליבה של מבשלת בירה ייחודית, חוגגת את ביקורו של האורח השני מיליון

מסעדת "ברוהאוס" התל אביבית חוגגת תריסר שנים להקמתה, ומסתבר גם כי  המסעדה שנמצאת בליבה של מבשלת בירה ייחודית, חוגגת את ביקורו של האורח השני מיליון.

במבשלת הבירה מיוצרות הבירות מחומרים טבעיים, ואינן עוברות תהליך של פיסטור או שימור. הבירות הנן בטעמים מגוונים, ומיוצרות על פי נוסחאות בנות 150 שנה, תוך שמירה אדוקה על כללי ייצור הבירה.
לרגל החגיגות 50% הנחה על מבחר הבירות המיוצרות במקום.

ומסעדת ברוהאוס מזמינה את הסועדים לחוויה עם מבחר מנות מיוחדות לרגל החגיגות.
התפריט במסעדה מגוון, עשיר ומבוסס על המרכיבים הקולינריים שמרכיבים את התפריטים במבשלות המובילות בעולם. דגש מיוחד ניתן להתאמת הטעם למטבח המקומי, עם שילוב של מנות בשריות, צמחוניות, דגים – עם שתיית בירה.

תפריט הטעימות של המסעדה מורכב ממגוון מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים לבחירה  כל סועד יכול לבחור שלוש מנות ראשונות, שלוש עיקריות ושלושה קינוחים, כמו קרפצ'יו בקר- נתחי סינטה צרובה עם רוטב בלסמי, ברוהאוס ספריבס בגריל ברוטב הויסין וג'ינג'יר, נקניקיות הברוהאוס הידועות עם חרדל דיז'ון וחזרת.
המחיר לסועד 99 ש"ח, מינימום הזמנה לזוג.
תפריט הטעימות לא מוגש בשישי בערב ושבת בצהרים.
המבצעים תקפים עד 16 אוקטובר 2010..

בנוסף מציעה המסעדה ארוחות עסקיות מידי יום בצהרים – מבחר מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים לבחירה, כולל שתייה. המחיר לסועד 38 ש"ח.

בשבת בצהרים הופכת המסעדה למקום בילוי למשפחות עם ילדים.
ההורים נהנים מארוחה באווירה שקטה ונינוחה, בעוד הילדים עסוקים בפעילויות חוויותיות המיועדות להם. ילדים הסועדים עם הוריהם ייהנו ממופע ליצנות, הפעלות היתוליות ופעילות יצירה, ויקנחו בסיור מודרך במבשלת הבירה בקומה השנייה.
הפעילות מתקיימת מדי שבת בין השעות 12:30- 16:00

מסעדת תל אביב ברוהאוס
שדרות רוטשילד 11 תל אביב
טל. 03-5168666

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר