ב- 24 לנובמבר תפתח ישראפוד 2008 – תערוכת המזון והמשקה המקצועית

תערוכת ישראפוד, התערוכה המקצועית למזון ומשקאות, הנערכת זו השנה ה- 25 ברציפות, על ידי קבוצת שטיר, תיפתח ב 24 לנובמבר. התערוכה תתפרס על שלושה ביתנים הכוללים את מיטב החידושים בתחום המזון והמשקאות

תערוכת ישראפוד, התערוכה המקצועית למזון ומשקאות, הנערכת זו השנה ה- 25 ברציפות, על ידי קבוצת שטיר, תיפתח ב 24 לנובמבר. התערוכה תתפרס על שלושה ביתנים הכוללים את מיטב החידושים בתחום המזון והמשקאות וכן חידושים ואביזרים לדקורציה, אחסנה, לוגיסטיקה ושינוע לבתי מלון, מסעדות, סופרמרקטים, חברות קייטרינג, הייטק ודומיהן.

עשרות מציגים, מהחברות המובילות בענף, בהן קבוצת שטראוס-עלית, קפה לנדוור, בלדי בשר, וילי פוד, גלידות פלדמן, י.ד. עסקים, אופנהיימר, מזרח ומערב מזון ועוד, יציגו מוצרים חדשים ומותגים ידועים, שעד כה לא ניתן היה להשיגם בארץ. כמו כן יוצגו חידושים ותוספי מזון בכל מגוון המזון והמשקאות, הפונים הן לשוק המוסדי והן לשוק הקמעונאי.

טרנד הבריאות והמזון האורגני לא פוסח כמובן גם על ישראפוד. לצורך כך, נבנתה "שדרה אורגנית" עם חידושים בתחום, בהם צבעי מאכל אורגנים, גלידות אורגניות וטעמים ופיתוחים חדשים שהצרכן הישראלי טרם הכיר. חברות רבות העוסקות בתחום האורגני ומזון הבריאות יציגו את מרכולתן, ביניהן stuff & food, תבואות מזון אורגני, טבע עוז ונ.ש. דלישס.

גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר, מוסר כי השנה תארח ישראפוד שגרירי מדינות שיציגו בתערוכה ויגיעו עם משלחות עסקים מארצותיהם, ביניהם סרילנקה, פולין, הונגריה, איטליה ומרקוסור (מדינות דר' אמריקה). שגרירות סרילנקה, לדוגמא, תגיע, עם משלחת יבואנים מארצה, שיציגו עשרות סוגי תה בריחות, טעמים ולמטרות שונות, תה משובח הידוע כמוביל והראשון מסוגו בעולם.

ענף המסעדנות יזכה גם הוא להתייחסות עם כנס ARRE בן היומיים בנושא השילוב המנצח בין עיצוב, טרנדים ואוכל גורמה. השף סטפן יהיה אורח הכבוד ויגיע הישר מפריז להרצות בנושא: "בישול מהנשמה והאווירה במסעדה" (24.11) השילוב המנצח של מסעדה, אוכל משובח ותפריט מתאים לבין עיצוב פנים.עוד ירצו השף יאיר פיינברג, ניר צוק והאדריכל ירון טל (מעצב מסעדות יוקרתיות).
במקביל, יתקיים מטבח פתוח להדגמה ופרזנטציית בישולים. השף סטפן ייתן פרזנטציה ויבשל שני מתכונים. שפים נוספים שישתתפו בפרזנטציות: ניר צוק, אהרוני, מאיר אדוני, שאול אדרת ושפים מובילים נוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר