ב- 6.5 המופע ימי תל אביב וארוחת המאה במסעדת אלימלך

ארוחת המאה – ארוחה מלאה ממנה ראשונה ועד אחרונה, חגיגה קולינרית של המטבח היהודי אירופאי. "ימי תל-אביב" – יעל בדיחי מגישה לתל-אביבים מופע סיפור וזמר, עליז ומשעשע, המספר את סיפוריהם של העיר העברית הראשונה ושל אנשיה

מסעדת אלימלך, שחוגגת 73 שנים תל-אביביות, תארחת את יעל בדיחי מנטף בערב שכולו אהבה לתל-אביב ביום ד' 6.5.09.
19:00 "ארוחת המאה" – ארוחה מלאה ממנה ראשונה ועד אחרונה, חגיגה קולינרית של המטבח היהודי אירופאי, שבהתאמה לקהל הלקוחות התל-אביבי הוא גם כשר וגם בריא (בישול איטי עם תנור אידוי).
20:00 "ימי תל-אביב" – יעל בדיחי מגישה לתל-אביבים מופע סיפור וזמר, עליז ומשעשע, המספר את סיפוריהם של העיר העברית הראשונה ושל אנשיה.

התפריט כולל סלטים, כבד קצוץ, גפילטע פיש, בשרים קרים ומעושנים, מרק עוף אמיתי עם קניידלך, רגל קרושה מבקר, כרוב ממולא עשיר, קציצות מבקר או מעוף הנראות מטוגנות אבל הן אפויות ובריאות, שוק או חזה אווז, גולש, ברוסט חם או קר, עופות בתנור, חזה עוף, חמין וקישקע, ומבחר תוספות וקינוחים.

המופע משלב שירים עם סיפוריה של תל-אביב, אשר עצם היותה העיר העברית הראשונה – עורר שמחה והתרגשות רבה בקרב היהודים בארץ ובעולם. בין השירים והסיפורים עולות דמויות שונות, ביניהן ביאליק ש"המציא" הורה חדשה, ברוך אגדתי "מפיק האירועים" הגדול, שהיה אגדה כבר בחייו, זוג הבטלנים זלמן וקלמן, ראש העיר הראשון מאיר דיזנגוף עם אשתו היפה צינה, והמשוררים יושבי בתי-הקפה אלתרמן, שלונסקי, ונעמי שמר, שהייתה גם היא כל-כך תל-אביבית בכתיבתה.
המופע סוקר את ת"א משיריה הראשונים ועד לשירים של ימינו. הוא מלווה במצגת שקופיות הכוללת מסמכים נדירים וצילומים אהובים.

יעל בדיחי, זמרת ומספרת סיפורים מחזיקה במאגר ידע עצום על תולדות הזמר העברי. למופעים שלה קונספט ייחודי – אירוע מוזיקלי איכותי חוויתי ותרבותי, שכולל מצגת וכן סיפורים, וכמובן השירים, אליהם הקהל יכול להצטרף.
המופעים מספרים על ארץ ישראל, האנשים והנשים שבה, הנופים, האהבות, הכאב והתקווה השזורים באדמתה בכל בשנות קיומה.כל מפגש מהווה מעין הרצאה מזמרת. לצד השירים והסיפורים מוקרנת מצגת המכילה תמונות של אירועים, דמויות ססגוניות, מסמכים יוצאי דופן, וכמובן מילות השירים. יעל מלווה את השירה בגיטרה, והקהל מוזמן להצטרף לשירה.

מחיר כרטיס לארוחה ולמופע – 100 ₪ (לא כולל את הבירה הייחודית של אלימלך או אלכוהול) 
להזמנות: טל. 02-5344773 054-4656614 052-8144473

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר