ג'אז ויין בשלט רחוק – מה יכול להיות רע?

המקרר המיוחד "המקור" מגיע לישראל בשני דגמים. ה-Origin V100 – ארון יין איכותי המסוגל להכיל כ- 100 בקבוקי יין, וה-Origin V180 שמותאם ל-160 בקבוקי יין

שמחתי לקבל הזמנה לאירוע משילה ומיכל ברון, בעלים משותפים ונציגים בלעדיים בישראל ובמזרח התיכון של חברת יורוקייב העולמית. לדעתי, יורוקייב הנה היבואנית של מקררי היין היותר מובחרים ויוקרתיים המשווקים בישראל, והיא מציעה למכירה שלוש קבוצות בולטות של ארונות יין ולמעלה מעשרה דגמים, המספקים מענה לחובב היין המקצועי והפרטי.

ומה האירוע? ערב חגיגי של השקת מקרר יין חדש הנקרא ORIGIN "המקור" – שלדברי אנשי יורוקייב הינו המקרר הראשון מסוגו בעולם הפועל על שלט רחוק. זה היה אירוע רב משתתפים, שרובו ככולו מורכב מאנשים יפים, חברי מועדון הלקוחות היוקרתי של החברה, שהתקיים במסעדת מנדיס על שפת הירקון, עם לוקיישן המערבב יחדיו בריזה נעימה של שקיעה, נוף מרהיב של גדת הירקון עם שייטים, והרבה חברים שבאו לטעום יינות משובחים ולהתרשם מהמקררים החדשים על טהרת המושג 'יין בשלט רחוק, אנחנו כאן'.

הבטיחו לנו ג'אז, וקיבלנו מוסיקת רקע קצבית וקלילה. הבטיחו לנו יינות משובחים, והם הגיעו לכאן עם נציגי היקבים או חברות היבוא והשיווק.
פגשנו כאן את יקב אמפורה עם שרדונה 2005, קברנה סוביניון 2002, ורייטון 2003. את חברת היבוא "מרש" עם יינות מדרום אוסטרליה, ולדעתי היינות היותר בולטים לכל אורך הערב – עם פינו גרי סנדפייפר 2006, רוקבר שיראז מקלרן וייל 2004, קלסקי קלרי גראנאש שיראז 2005, דצקי סנט ג'קובי 2001, קלסקי גרינוק שיראז 2004, גליימונד לנדריייס 2003, נון אקליפס 2004.
חברת היבוא "הדוש" עם פיימונטה שרדונה 2005, ברברה דאסטי סופריירה 1999, גאטינארה של יקב ביאנצ'י 1999, וברברסקו 2003.
יקב ברבדו עם מרלו 2005, קברנה סוביניון 2004, ושרדונה 2006, יקבי עמק האלה עם הסוביניון בלאן 2006, אבר רד 2004, והמרלו VC 2002 – פשוט יין נהדר. חברת היבוא ישראל צרפת ליינות איכות הטעימה את הסרגו אליגיירי פודרי דל בלו אובילה, סרגו אליגרי פנססיוני ביאנקו, סטון סלרס, שיראז קברנה וקליפורניה קברנה סוביניון – שניהם של ברינג'ר. שיראז אסטייט, שרדונה אסטייט וטרדישינל של רוזמונט. פאוסטינו 7 רוזדו ופאוסטינו 5 של פאוסטינו.
יקב פלטר עם סוביניון בלאן 2006, קברנה שיראז 2005 בהשקה ראשונה לאחר ביקבוק – יופי של יי,ן עם הרבה רמז לשוקולד. יין בהחלט מבטיח; והבלאן דה בלאן האגדי – היין המבעבע של היקב. פשוט כייף אמיתי, צונן ומרענן.
יקב אלונה, אליו נחשפתי לראשונה באירוע ההשקה הקודם של חברת יורוקייב, הביא הפעם לטעימה קברנה סוביניון 2005 ומרלו 2005 – יינות עם הרבה צבע ופרי, ומתיקות מדומה ונעימה בחך.

מלצריות ומלצרים חביבים עשו דרכם בינות לחוגגים, עם מגשים עמוסי כיבוד קל שכללו פטריות יער בציפוי פריך, רול ראפ של סלט אבוקדו גווקאמולי עם גבינת שמנת על מצע של עלי בייבי, ברוסקטה עם עגבניות וברוסקטה עם פסטו.
ליד כל עמדת הטעמה הונחו סלסלות שבתוכן פיסות לחם טרי וטעים.

בפינת המרפסת הוקמה עמדת קפה של חברה חדשה יחסית בשם אספרסו קלאב הממוקמת ברמת החייל בתל-אביב, החברה מייבאת ומשווקת בישראל מכונות וקפסולות לקפה במגוון טעמים עבור הצרכן הביתי והמוסדי, כאשר שיטת הפקת הקפה מאותן הקפסולות נקראת קפיטלי סיסטם – שיטה שפותחה באיטליה, ומאפשרת לחובבי הקפה האיכותי ליהנות מקפה המופק מתוך קפסולה בעלת מבנה פנימי חדשני, המביאה לידי ביטוי תמצית קפה משובח בתערובת, כאשר לחץ המים דוחף את הקפה החוצה דרך דיסקית דיפוזיה תחתונה.

ובאשר לכוכב הערב: המקרר המיוחד "המקור" מגיע לישראל בשני דגמים. ה-Origin V100 – ארון יין איכותי המסוגל להכיל כ- 100 בקבוקי יין, וה-Origin V180 שמותאם ל-160 בקבוקי יין.

דגמי "המקור" מגיעים עם שלט רחוק מעוצב וחכם ומסך תצוגה חדשני המאפשר שליטה נוחה ובו זמנית בחמישה ארונות יין וברדיוס של עד חמישים מטר. מעתה תוכלו לווסת טמפרטורה, לקבל התרעות על תקלות פנימיות ולשלוט במערך הנעילה של ארון היין שלכם ללא צורך לקום מהכורסא.

דגמי ה"מקור" עונים על שש אמות המידה של מרתף יין טבעי, ומציעים טמפרטורה קבועה ואחידה, אוורור תמידי, איטי וטבעי, תצוגה נגישה ונוחה, הגנה מלאה מרעידות, בקרת לחות מושלמת, ותנאי חשכה מוחלטת שמספקים לכל בקבוק יין תנאים מושלמים לאחסון, שימור והבשלה.
דגמי ה- V100 ו- V180 מגיעים בצבע שחור, וניתן לשלב בהם דלת אטומה או דלת זכוכית. מחיר הארונות משתנה בהתאם לדגמים, ונע בין 10,500 ₪ ל- 11,700 ₪.


יורוקייב
המעפילים 39 הרצליה
טל. 09-9510444
WWW.EUROCAVE.COM





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר