גולדה וויסוצקי חוברות יחד: גלידת צ'אי שקדים

החיבור בין שני המותגים יקבל ביטוי גם מחוץ לסניפי גולדה בליווי 'עגלת צ'אי השקדים של גולדה וויסוצקי' שתטייל בין סניפי גולדה נבחרים ברחבי הארץ ותחלק לעוברים ושבים את גלידת הצ'אי החדשה בליווי משקה צ'אי ויסוצקי חמים מעוטר בקצפת צ'אי. צילום mysocial
גלידת שמנת עם חליטת צ'אי שקדים ויסוצקי בתוספת קרם צ'אי שקדים וחתיכות שקדים קלויים. כי מה יותר מהנה בחורף הקר והגשום מהשילוב של גלידה וטעמי צ'אי?

שיתוף פעולה מעניין של רשת גלידריות הבוטיק גולדה ומותג התה ויסוצקי בחורף 2022 – חוויה של חם וקר ושני עולמות מנוגדים אך משלימים- גלידה (קר) וצ'אי ויסוצקי (חם). שיתוף פעולה זה הראשון מסוגו מביא לשוק גלידת צ'אי שקדים שתימכר במהדורה מוגבלת בכל סניפי גולדה בפריסה ארצית.

צילום mysocial

החיבור בין שני המותגים יקבל ביטוי גם מחוץ לסניפי גולדה בליווי 'עגלת צ'אי השקדים של גולדה וויסוצקי', שתטייל בין סניפי גולדה נבחרים ברחבי הארץ ותחלק לעוברים ושבים את גלידת הצ'אי החדשה בליווי משקה צ'אי ויסוצקי חמים מעוטר בקצפת צ'אי. את המיקום המדויק של העגלה צריך יהיה לאתר באמצעות המשחק "חם קר" שעלה באינסטגרם של גולדה, ומשותף גם בעמוד האינסטגרם של ויסוצקי.

גלידת צ'אי שקדים במהדורה מוגבלת זמינה למכירה בכל סניפי גולדה בפריסה ארצית החל מ-6.1.21

צילום mysocial

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר