גוליבר מציעה מפה אינטראקטיבית לחיפוש חבילות נופש בשוויץ

באמצעות לחיצה על היעד המבוקש במפה, ניתן לצפות במבחר חבילות נופש המוצעות באותו היעד, ולקבל מידע מפורט על הטיסות ובתי המלון

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו www.gulliver.co.il, הציגה מפה אינטראקטיבית חדשה, באמצעותה ניתן לחפש ולהזמין חבילת נופש בשוויץ.
באמצעות לחיצה על היעד המבוקש במפה, ניתן לצפות במבחר חבילות נופש המוצעות באותו היעד, ולקבל מידע מפורט על הטיסות ובתי המלון.

שוויץ היא יעד תיירותי מבוקש, ונופיה המרהיבים, ההרים והאגמים הרבים, מושכים אליה תיירים לא רק בעונת הסקי, כי אם בכל עונות השנה. לכן מצאה גוליבר לנכון להקדיש לשוויץ מנוע חיפוש ייחודי וידידותי למשתמש, ולאפשר חיפוש קל ופשוט לכל מי שמעונין לרכוש חבילת נופש לשוויץ.

האתר מקושר ישירות לספקים, ומציג נתונים בזמן אמת, כלומר, מקומות בטיסה ואת תפוסת החדרים המדויקת לאותו רגע נתון.
בעת ביצוע ההזמנה האינטרנטית, ההזמנה מועברת למערכת של הספק הרלוונטי, שקולטת את ההזמנה מיידית.

קישור למפה:
www.gulliver.co.il/GulliverPackagesfamily/content/swiss.aspx


אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, חיפוש קלאבים בטורקיה, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר