ג'וני ווקר הולך בגשם

חברת IBBLS יוצאת זאת השנה הרביעית עם ה- Johnnie Walker for a rainy day: מבצע ייחודי בו תנתן הנחה של עד 40 אחוז בקניית משקאות וויסקי של המותג ב- 110 פאבים ברחבי הארץ. במסגרת המבצע יוצע Johnnie Walker Red label ב-20 שקלים לכוסית, ו- Johnnie Walker Black label ב- 40 שקלים לכוסית

חברת IBBLS יוצאת זאת השנה הרביעית עם ה- Johnnie Walker for a rainy day: מבצע ייחודי בו תנתן הנחה של עד 40% בקניית משקאות וויסקי של המותג ב- 110 פאבים ברחבי הארץ. במסגרת המבצע יוצע Johnnie Walker Red label ב-20 שקלים לכוסית, ו- Johnnie Walker Black label ב- 40 שקלים לכוסית.

המבצע ימשך עד 13 בפברואר, כאשר התנאי היחיד ליהנות ממנו הוא לחכות לגשם שירד…

מותגי הוויסקי של Johnnie Walker הם הנמכרים ביותר בעולם: טעמו של ה-Red label מייצג נאמנה את המסורת הסקוטית, עם טעם עשיר ואופי חלק ומאוזן הנובע מהשילוב בין המאלטים החזקים מהאיים עם המאלטים המתוקים מההיילנדס.

מותג הפרימיום "Black label מהווה דרגה בפני עצמו ביחס לוויסקים הסקוטיים האחרים מדרגות דומות: המותג בעל עושר ועומק רב ונוכחות מאלטית מודגשת, שמקורם בשילוב בין הטובים שבמאלטים (דוגמת ה"קארדו" או ה"קאול אילה").

במסגרת המבצע יושק הוויסקי החדש של המותג, Johnnie Walker Green label, שעד עתה שווק תחת השם PURE MALT למספר שווקים נבחרים, והוא מגיע לישראל במיצוב חדש במחיר חדירה של כ-50 שקל לכוסית.

טל חוטינר, שגריר ג'וני ווקר בישראל, אומר: "וויסקי זה הוא אחד מהמשקאות המעניינים ויוצאי הדופן בארץ, והוא מיועד לחובבי אלכוהול שטעמם התפתח ולמדו לזהות איכות. בכל טעימה מהמשקה ניתן להרגיש את הדגש של המאלטים הפירותיים הקלים ועשירים, הנוצרים משימוש בחביות אירופאיות עם החתימה המעושנת האופיינית כל-כך לבית ג'וני ווקר. מספיקה עצימת עיניים ולגימה אחת בכדי לצאת לסיור בנופי סקוטלנד הפראיים".


רשימת הברים נמצאת באתר האינטרנט של הוויסקי קלאב: www.whiskyclub.co.il

הוויסקי מיובא ומשווק ע"י UDV) IBBL-Spirit) נציגת תאגיד המשקאות הגדול בעולם DIAGEO אשר בין מותגיו ניתן למצוא את ג'וני ווקר, J&B, סמירנוף, בייליס, ג'ין גורדון, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר