חברת "גניר" יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גת ובית ניר 80% ושטראוס 20%), מובילה גם השנה בנתח השוק של המיצים הסחוטים טריים.
לפי נתוני המחקר של חברת אי.סי נילסן – סיכום שנת 2005 – מובילה "פרימור" בנתח השוק (בנתונים כמותיים) – 44.5%, "פריגת" עומדת על 43%, וסיידר שהושק בקיץ 2005 – 3.8%. כמו כן, עולה כי כל הקטגוריה כולה של המיצים הסחוטים גדלה בשנת 2005 ב- 6%, כאשר בסך הכל שתו בשנת 2005 כ-5.1 טון מיץ סחוט. שוק המיצים הסחוטים מגלגל כ- 110 מיליון ש"ח בשנה.
אתי ברק, מנהלת שיווק תחום הקמעונאים ב"גניר", מציינת כי החברה מצליחה למצב את עצמה כמובילה ומומחית בתחום המיצים הסחוטים הטריים, אבל עדיין הפוטנציאל לגידול שוק המיצים הטבעיים בישראל רב. בהשוואת נתוני הצריכה של מיצים סחוטים טריים ונקטרים בישראל לעומת מדינות אירופה, עולה כי ישראל ממוקמת במקום האחרון. בישראל עומדת הצריכה לנפש בשנה של מיצי טבעיים ונקטרים על 15 ליטר בלבד, לעומת ממוצע של כ- 30 ליטר במדינות אירופה, כמו צרפת, אנגליה, הולנד, בלגיה ועוד. גרמניה מובילה בכמות הצריכה לנפש – 48 ליטר בשנה.
לדברי אתי ברק, הצרכן הישראלי מבולבל ואינו מודע מספיק להבדלים בין סוגי המיצים השונים. חברות המשקאות השונות מטעות את הצרכן בפרסומים וסיסמאות, שמשתמע מהן כאילו הן משחקות במגרש של המיצים הטבעיים, כשלמעשה רבים מהמשקאות מכילים אחוז קטן של פרי.
במהלך 2006 מתכננת "גניר" להגדיל את נתחה בכ- 10% בשוק המיצים הסחוטים והנקטרים. בשנה הקרובה מתכננת להשיק משקאות וטעמים חדשים.