גידול של למעלה מ-50 אחוז במספר הנקודות החמות בארץ בחצי שנה

אתר מפה מפעיל מזה שנה שירות לבעלי מחשבים נישאים ומציג את רשימת כל ה'נקודות החמות' של חיבור WI-FI בארץ. האתר מציע לגולשיו לגלות את הנקודה החמה הקרובה לביתם

אתר מפה מפעיל מזה שנה שירות לבעלי מחשבים נישאים ומציג את רשימת כל ה'נקודות החמות' של חיבור WI-FI בארץ. האתר מציע לגולשיו לגלות את הנקודה החמה הקרובה לביתם. בתחילת הפרויקט, לפני שנה, דיווח האתר על 150 נקודות חמות ברחבי הארץ ובחודש אוגוסט דיווח על 303 נקודות פעילות: החל בבתי מלון, דרך קניונים, מוזיאונים ומכללות וכלה במכון יופי. עיקר העלייה בחצי השנה האחרונה נובעת מחיבור רשת חנויות הנוחות בתחנות הדלק, Yellow, על כל סניפיה, לנקודות חמות.

אתר מפה עשה תחקיר מקיף בין כל ספקי האינטרנט האלחוטי בישראל והצליב את המידע עם נתונים שקיבל מצוות האתר שפועל בשטח, כדי לקבל נתונים מדויקים ביותר.

מנתוני האתר עולה כי רב הנקודות החמות בארץ פועלות בבתי קפה (196), במקום השני בחיבור לנקודות חמות נמצאות תחנות הדלק (120), אחריהן הסניפים של רשת מקדונלדס (118) ובתי מלון (55). שאר הנקודות החמות נמצאות במוזיאונים, מוסדות חינוך ועוד.

עוד עולה מהאתר כי 376 מתוך הנקודות החמות, פעילות בחינם.

לדברי יוסי גולד, מנכ"ל אתר מפה: "אנו רואים גדילה עקבית בכמות הנקודות החמות מה שמעיד על עניין הולך גובר של הציבור בשרות כזה. גם בעולם גדלה ההתעניינות בנקודות החמות. לדוגמא, סקייפ משיקה טלפון נייד VIOP שיאפשר שיחת טלפון על גבי הרשת באמצעות נקודות חמות."

אתר מפה הוא אתר הפנאי, הנופש והמיפוי הגדול והמקצועי בישראל. האתר מקיף אלפי מקומות בילוי המתאימים לכל טעם ולכל כיס, ובהם מסעדות, צימרים, בתי קולנוע, אתרי תיירות, טיולים, מרחצאות, קניות, מופעים, ועוד. מומלצי מפה הם המלצות אובייקטיביות של מערכת המומחים של האתר וכולם נבדקו בשטח. בשום המלצה אין פרסומת גלויה או סמויה, ושום מקום לא מופיע באתר תמורת תשלום. כל המקומות המופיעים או מומלצים באתר אך ורק על פי שיקול דעתה המקצועי של המערכת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר