ג'יל גמון יחליף את דיוויד פרנקלין כיו"ר ומנכ"ל סוגת

ג'יל גמון (בן 42) הוא בעל תואר שלישי בכלכלה מהסורבון בפריז, עלה לישראל בשנת 1996 והחל לעבוד בחברה. גמון שימש במהלך השנים כמנהל רכש, סמנכ"ל שיווק ומכירות, כאמור בתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ"ל בתחום הסחר

ג'יל גמון, המכהן כמשנה למנכ"ל סוגת, יחליף את יו"ר ומנכ"ל סוגת, דיוויד פרנקלין, שהודיע על פרישתו מהחברה לאחר 23 שנים בתפקיד. 
ג'יל גמון, סוגת. צילום לים וליץ סטודיו 103
 ג'יל גמון (בן 42) הוא בעל תואר שלישי בכלכלה מהסורבון בפריז, עלה לישראל בשנת 1996 והחל לעבוד בחברה. גמון שימש במהלך השנים כמנהל רכש, סמנכ"ל שיווק ומכירות, כאמור בתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ"ל בתחום הסחר.

פרנקלין הוביל את סוגת מחברה של מוצר עיקרי אחד – סוכר, לחברה המייצרת סל מוצרים עשיר הכולל אורז, דגנים, קטניות ומלח.
אחד ההישגים המשמעותיים של פרנקלין בחברה הוא החזרת זיקוק הסוכר לישראל אשר הופסק בשנות ה- 80. לצורך כך הוקם בית הזיקוק בקרית גת, ולאחרונה אף החלה החברה בייצוא סוכר למדינות רבות בעולם.
פרנקלין ימשיך את הקשר עם החברה כיועץ מקומי ולחברת האם העולמית ED & F MAN בלונדון.
דיויד פרנקלין
דיוויד פרנקלין אמר: "אני שמח להעביר את השרביט לג'יל גמון כמנכ"ל סוגת. ג'יל מכהן כבר 16 שנים בתפקידים בכירים שונים, ואין לי ספק כי הוא ימשיך להוביל את החברה קדימה, ואני מאחל לו הצלחה רבה. במשך כהונתי בחברה גדלנו מעסק קטן יחסית לאחת מחברות המזון המובילות בארץ, עם מותג חזק שיכול להוביל אותנו קדימה לאופקים חדשים. אנו דואגים כל הזמן לחדש לצרכנים הנאמנים שלנו, ואני בטוח כי נמשיך לעשות כך בעתיד. אני משאיר אחרי צוותים של מנהלים ועובדים מוכשרים, איתם היה לי העונג לעבוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר