גלידות נסטלה בקמפיין ב-3 מיליון ש"ח למוצרי "לה קרמריה" מופחתי שומן תחת הסיסמה: "זה לא כל כך קל לעלות במשקל"

סרטון הפרסומת מציג למעשה עולם הפוך, בו הנשים המלאות (שלא לומר שמנות), זוכות למלוא תשומת הלב מצד הגברים, ואילו הרזות אינן זוכות לחיזורים כלל

גלידות נסטלה מעלה קמפיין חדש למוצרי לה קרמריה מופחתי השומן והקלוריות.
הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה ובקולנוע, בעלות של 3 מיליון ש"ח.

סרטון הפרסומת מציג למעשה עולם הפוך, בו הנשים המלאות (שלא לומר שמנות), זוכות למלוא תשומת הלב מצד הגברים, ואילו הרזות אינן זוכות לחיזורים כלל.
הבחורה הרזה חוזרת מאוכזבת לביתה, פותחת את המקפיא ומתענגת בלי חשבון על לה קרמריה 3% שומן, והסיסמה מסבירה: "עם לה קרמריה 3% שומן, זה לא כל כך קל לעלות במשקל".
הסרטון צולם ביפו, באווירה איטלקית ואורכו 35 שניות.

לדברי הילית שמיר מנהלת תחום גלידות משפחתיות: "בעקבות ההצלחה במהפכת הבריאות שהובלנו בשנת 2005 עם גביעי לה קרמריה 1.5% וסדרת לה קרמריה 3% שומן, החלטנו לצרף לסדרה זו גם גביעים אישיים עם 3% שומן בלבד. כן הוספנו טעמים חדשים בסדרת הלייט ללא תוספת סוכר".

בסדרת לה קרמריה 3% שומן יש גלידות משפחתיות וגביעים אישים בטעמים חדשים ומפתיעים. הגלידות נותנות מענה לצורך שנוצר בשוק לשמירה על אורח חיים מאוזן ובריא, תוך הנאה ממוצרים איכותיים.

קרדיטים :
מנהלת תחום גלידות משפחתיות: הילית שמיר דוידוב
משרד הפרסום: אריאלי-פובלסיס
מפיקות המשרד: אסנת אבן איתן, שגיא אשכנזי
מנהל קריאייטיב: מולי הלפמן
במאי: שחר סגל
הפקה: pov
מפיקה: אסנת אבן – איתן
פוסט: גראביטי
ג'ינגל: שי אפלברג
סמנכ"ל תכנון אסטרטגי: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה – אטיה
תקציבאית: רעות כהן
מנהלת לקוחות: ניצן מרקוביץ'



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר