גלידות נסטלה בקמפיין למותג העל NOKOUT ביותר מ- 3 מיליון ש"ח

הקמפיין, באמצעות פרסום גלר-נסיס, כולל שני סרטי טלוויזיה שישודרו בערוצים 2 ו- 10 במשך שבועיים: סרט להשקת שלגון NOKOUT בטעם וניל שמנת גורמה; וסרט מוצר ל- NOKOUT סנדביץ' וניל שמנת עם פצפוצי שוקולד

גלידות נסטלה העלתה קמפיין למותג העל NOKOUT בהשקעה של למעלה משלושה מיליון שקלים.
עלילת הסרט לקוחה מתוך עולם הפשע, תחת הסיסמה: No Wonder It Feels Like A Crime – "אין פלא שזה מרגיש כמו פשע".

הקמפיין, באמצעות פרסום גלר-נסיס, כולל שני סרטי טלוויזיה שישודרו בערוצים 2 ו- 10 במשך שבועיים: סרט להשקת שלגון NOKOUT בטעם וניל שמנת גורמה; וסרט מוצר ל- NOKOUT סנדביץ' וניל שמנת עם פצפוצי שוקולד.

קרדיטים:
חברת הפקה: מולה
במאי: רני כרמלי
צלם: יואכים ברק
במאי מזון: רם ברוך
צלם מזון: מנו קדוש
משרד פרסום: גלר נסיס
סמנכ"ל קריאייטיב: רוני שניידר
מנהלת קריאייטיב: מירב קורן
קופי: ג'ודי רותם
ארט: שירה ורשבסקי
מנהל אשכול לקוחות: גיא טל
סופרווייזר: תמי זוזות
תקציבאית: הגר אלדד
מנהלת פלנינג: ליאת קידר
פלנר: איתי בונה
מפיקת משרד: אפרת ארליך
יחסי ציבור: טריואקס יועצים ליחסי ציבור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר