גלידות נסטלה הקמפיין שילוט חוצות לסדרת הסופר פרימיום NOK OUT. ההשקעה הכוללת כ- 650,000 שקל

החל ממחר (30.8.06) תעלה גלידות נסטלה קמפיין שילוט חוצות לסדרת הסופר פרימיום NOK OUT. שילוט החוצות ישמש כמדיום משלים לקמפיין הטלוויזיוני, שעלה לאוויר השבוע, המציג את ה- NOK OUT בסרטון טיזר באורך 6 שניות. הסרטון יופיע בתדירות גבוהה בערוצים 2 ו- 10 עד סוף חודש אוקטובר.

ההשקעה הכוללת בשתי המדיות הפרסומיות (שילוט חוצות וטלוויזיה) מסתכמת בכ- 650,000 שקל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, יעלה על פני שני שלטי קיר ענקיים, בגובה 16 מטר כל אחד, שיוצבו בצומת הכפר הירוק ובסמוך לקניון שבעת הכוכבים, עם הכיתוב: מי לא חטף NOK OUT היום?

לדברי יובל גדרון, סמנכ”ל שיווק גלידות נסטלה: “מטרת הקמפיין לחזק את המודעות למותג בקרב קהלי היעד, ולהגביר מכירות באמצעות מתיחת עונת הקיץ ה”מסורתית”. אנו מעונינים כי גם בתקופה זו ייהנו הצרכנים מגלידות טעימות ואיכותיות”.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה