גלידות נסטלה תמנף את מותג הקורפורייט "גלידות נסטלה" באמצעות שפה חדשה המבוססת על פינגווינים

מהלך ראשון באסטרטגית התקשורת השיווקית של המותג: פלטפורמה אחידה, שפה קריאטיבית וסיסמא מזוהים ומבודלים

גלידות נסטלה תמנף את מותג הקורפורייט "גלידות נסטלה" באמצעות מספר מהלכי חדשנות ויצירת שפה קריאייטיבית חדשה. לצורך זה חושפת החברה בימים אלה את אסטרטגית התקשורת השיווקית של המותג ל– 2007, שתלווה את כל מהלכיה השיווקיים של החברה – הפינגווינים.

מסביר מנכ"ל גלידות נסטלה, יהודי ליפמן: "זהו מהלך ראשון באסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה לקיץ 2007, שנועד לחזק את מותג "גלידות נסטלה" הבינלאומי, באמצעות יצירת פלטפורמה אחידה, שפה קריאיטיבית וסיסמא מזוהים ומבודלים, אשר יביאו לידי ביטוי את החדשנות ואת המפגש המענג בין הצרכן לבין גלידת נסטלה".

הפינגווינים נבחרו כאמצעי להעברת המסרים של החברה, כשמעתה והלאה הם ילוו את כל המוצרים שיושקו במהלך השנה. הפינגווינים מסמלים דמויות בינלאומיות, המגיעות מעולם הקרח הקסום, ומתחברות תפיסתית לעולם הגלידה. הם מוגדרים על ידי הצופה כדמויות אהובות, החביבות על כולם, ילדים ומבוגרים כאחד.

הקמפיין, מבית היוצר של פרסום אריאלי PUBLICIS, בנוי רובו ככולו מדמויות אנימטוריות, שנוצרו במיוחד על ידי "גראויטי". הפינגווינים יפזזו וירקדו לצלילי הג'ינגל של גלידות נסטלה – "לק על לק על לק על זה". ליצירת אווירה וניחוח בינלאומיים, נבחרה השפה האנגלית, כשהפינגווינים יציגו את מוצר הדגל של החברה תחת הסיסמא: Let Me Show You Something New.

הצגת הבכורה של דמויות המותג החדשות מתבצעת במסע פרסום ל"לקבו", אחד ממוצרי הדגל החדשים של החברה. מסע הפרסום יתמקד בטלוויזיה (ערוצים 2 ו – 10) ובאינטרנט.


קרדיטים:
הילית שמיר, מנהלת תחום גלידות משפחתיות בגלידות נסטלה
נירה זיטנר, מנהלת תחום "אימפאלס" בגלידות נסטלה
יחסי ציבור: טריואקס יועצים ליחסי ציבור
משרד פרסום: אריאלי PUBLICIS
משנה למנכ"ל: מיכל צרפתי-אפרת
מנהלת לקוחות: פלציג נועה
סופרוייזר: נגה סלע
סמנכ"ל אסטרטגיה: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא נתיב
קופירייטר: מיכאל גורי
ארטדיירקטור: מיכל מנגוט
מפיקה: אסנת אבן איתן
פוסט + אנימציה: גראויטי
סאונד: ג'נגל
מוזיקה: ג'ינגל קואלישן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר