גלידת שטראוס בפעילות לנשים בפייסבוק: מה חסר לך ליום מושלם?

מותג קרמיסימו של גלידה שטראוס, מזמין נשים לספר מה התוספת שלהן ליום מושלם, ולזכות בפרסים מהנהמתנת הסדרה החדשה – קרמיסימו & MORE: ארוחת שף פרטי בבית, מסאז' מהנה במקום העבודה, שיעור כושר פרטי, הם חלק מהפרסים לחברות בדף הפייסבוק של קרמיסימו

מותג קרמיסימו של גלידה שטראוס, מזמין נשים לספר מה התוספת שלהן ליום מושלם, ולזכות בפרסים מהנהמתנת הסדרה החדשה – קרמיסימו & MORE:
ארוחת שף פרטי בבית, מסאז' מהנה במקום העבודה, שיעור כושר פרטי, שיעור זומבה, טיפול מניקור-פדיקור – אלה חלק מהפרסים לחברות בדף הפייסבוק של קרמיסימו.

במסגרת הפעילות מזמינה שטראוס את החברות של קרמיסימו בפייסבוק לענות על השאלה "מהי התוספת המושלמת ליום שלך", תחת אסטרטגיה חדשה המדברת על 'להוציא יותר מכל רגע'. מטרת הפעילות ללמוד מהנשים, צרכניות של הגלידה, מהו הדבר אשר ישדרג להן את היום, ולנסות ולתת להן אותו.
נשים אשר יענו על השאלה "מהי התוספת המושלמת ליום שלך", מוזמנות לבחור במספר אופציות שישדרגו להן את היום, ו- 12 מתוכן תוכלנה לזכות בהטבה.

בנוסף תקבל כל אחת מהזוכות צידנית עם מוצר חדש מסדרת קרמיסימו & MORE, העשירה בטעמים ותוספות מהנות. בסדרה ארבעה מוצרים: גלידת בננה ספליט, גלידת שוקולד פרלינים, גלידת ונילה פירות יער, גלידת קרמל נאטס.

הפעילות החלה ב- 24.5.2011 ותסתיים ב- 6.6.11.
הפעילות במדיה החברתית מבוצעת על ידי חברת d-say .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר