גלידת שטראוס הקימה את MAGNUM factory bar בנמל ת"א ביותר ממיליון ש"ח

הביקור יאפשר לחוות את סיפור המותג דרך חווייה מולטי-סנסורית, וליהנות משלגוני Magnum במגוון טעמים בבחירה אישית, בניצוחו של השף קונדיטור של פוד ארט – ענר צלאל

גלידת שטראוס הפעילה את המהלך השיווקי המרכזי של Magnum ל-2008, עם קונספט שיווקי חוויתי למותג: MAGNUM FACTORY BAR, המתואר כבר Magnum הגדול בעולם, שיאפשר לקהל הרחב חוויה בעולם היצירה של המותג עד 22 ביולי.

את Magnum Factory bar מפיקה חברת טרגט מרקט, בליווי קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט.
המתחם כולל 400 מ"ר של עיצוב ייחודי, מולטי מדיה, בר magnum ענק, ומוצרים חדשניים שיוצגו וימכרו רק במקום ולתקופה מוגבלת זאת.

הביקור יאפשר לחוות את סיפור המותג דרך חווייה מולטי-סנסורית, וליהנות משלגוני Magnum במגוון טעמים בבחירה אישית, בניצוחו של השף קונדיטור של פוד ארט – ענר צלאל.
שלגוני ה-Magnum יוכנו במקום לעיני המבקרים בטעמים ושילובים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, כמו מיני מגנום קפה בציפוי שוקולד חלב עם פרוסות שקדים קלויים, מיני מגנום בציפוי שוקולד לבן, שערות קדאיף ומי ורדים, ציפוי של שברי פקאן מסוכר, קוקוס קלוי ושברי שוקולד לבן, שערות חלווה ופיסטוקים ועוד.
מוצרי המיני מגנום יימכרו ב- 7 ₪ ליחידה.

ב- magnum factory store ימכרו פריטים בהשראת עולמות היצירה של המותג, כגון מגוון מוצרי שוקולד, סינרים מעוצבים, מחברות ופריטי עיצוב מקולקציה ייחודית של רשת GOLF & CO המושקת במקום ונקראת living passion – פריטי עיצוב לבית, למטבח ולאירוח. הקולקציה מאופיינת במוטיבים בהשראה אפריקאית המתורגמים לשפה מודרנית ונקייה. הצבעים השולטים הם צבעים של חול, ענבר וקאמל עם מעט שחור ואדום עז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר