גלידת שטראוס מבית יוניליוור מציגה את מגוון 2017

חידושים בכל קטגוריות הגלידה
חדשנות בכל הקטגוריות: גלידות המשפחתיות, גלידות פרימיום, שלגונים, שלגוני הפרי, לייט (דיאטטי), טילונים ולילדים

גלידת שטראוס מבית יוניליוור, תציג בעונת הגלידה של 2017 שורה של חידושים בכל קטגוריות הגלידה: בגלידות המשפחתיות, בגלידות הפרימיום, בשלגונים ושלגוני הפרי, בלייט, בטילונים ובילדים. המטרה: שכל אחת ואחד ימצאו את הטעם החדש המתאים וטעים להם. החברה אומרת כי ממחקרים שערכה עולה כי גלידה היא הקינוח המשפחתי האהוב ביותר, ולאור כך היא מציגה מדי שנה טעמים חדשים.

לאחר שבשנה שעברה הושקו גלידות משפחתיות בשיתוף מותגים כמו קרמבו וקליק, ממשיכה גלידת שטראוס בשיתופי פעולה עם מותגים אחרים, ומציגה גלידה מקופלת, גלידה טורטית, קרמיסימו שוקו בננה, קרמיסימו סולרו –  שלגון סולרו הופך גם כן לגלידה משפחתית, וקרמיסימו פסיפלורה פרי יער. קטגוריית הילדים נמצאת בצמיחה, בין היתר בזכות שיתופי פעולה עם מותגים כמו נסיכות דיסני ובוב ספוג. מודל שיתופי פעולה זה ימשיך גם השנה, והשנה יגיעו למקררי הגלידה עם המותגים צבי הנינג'ה וגיבורות העל.

בתחום גלידות שמנת עם תוספות: השנה משיק המותג טעם חדש של CARTE D'OR פאי מייפל פקאן. מגנום, שלגון הפרמיום למבוגרים, יחזיר את שלגון מגנום גולד, ואחרי פסח יציג מוצרים נוספים. העונה משיקים שני טילונים חדשים תחת המותג קורנטו: קורנטו צ'יז קייק, וקורנטו לוטוס. שלגון קליק – לפי החברה, חטיף השוקולד הנמכר בישראל, מגיע שוב למקרר הגלידות, הפעם עם שלגון גלידת וניל עם כדורי קליק, בציפוי שוקולד עם פצפוצים.

מותג סולרו מציג את סדרת Fruit Boost  של שלגונים המכילים 50% פרי, נושאים את התו Vegan Friendly ומכילים 55 – 65 קלוריות ליחידה (ללא תחליפי סוכר). הסדרה כוללת שלושה שלגונים: תות פרי יער, בננה תפוז, ואננס אפרסק. בקטגוריית הלייט: לייט פרי יער – שלגון שרבט מופחת קלוריות עם יוגורט בציפוי פרי יער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר