גלידת שטראוס מבית יוניליוור, פותחת את עונת קיץ 2020 עם שורה ארוכה של חידושים בכל קטגוריות הגלידה, בהן: מגנום טבעוני וכשר שפותח בארץ, הרחבת סדרת הגלידות והשלגונים של המותג "פסק זמן" עם סדרת פיינטים עשירים, ולראשונה בישראל שלגונים עשויים 100% פרי.
קטגוריית הילדים
השנה מוצעים שלושה מוצרים חדשים ללא סימון אדום: שלגון נינג'ה ישראל ושלגון פרוזן 2 (אנה ואלזה). טעמקור – מוצר הגלידה הוותיק ביותר של גלידת שטראוס שמיוצר מעל 35 שנים, מתרחב ויציע מוצר חדש לילדים בשם קרצופים – מיני טעמקור מורכב מפתיבר וגלידת תות בננה. ללא סימון אדום. גם מותג "ננסים" מתרענן בעיצוב חדשי, לא ישא סימונים אדומים, ויקבל ויגן פרנדלי.
קטגוריית הפינוק
מותג מגנום יציג חדשנויות: לסדרת מגנום דאבל יצטרף מגנום דאבל דבש שקדים, וכן יושק מגנום קרמל מלוח.
נתוני שוק
בעשור האחרון שוק הגלידות בישראל הכפיל את עצמו וצמח מ-2010 עד 2019 ב-1.06 מיליארד ₪ (צמיחה של 104% אחוזים). ב-2019 שוק הגלידות בישראל גלגל 2.08 מיליארד ₪ (ללא גלידריות). מדובר על צמיחה של כ- 7% מ-2018 בשוק שמצליח לגדול מדי שנה בזכות חדשנויות והאהבה של הצרכן הישראלי לגלידות ושלגונים.
ממחקר שערכה גלידת שטראוס בקרב צרכני הגלידה הבוגרים בישראל, עלה כי יותר מ-70% מהישראלים אוכלים לפחות אחת לשבוע גלידה או שלגון. מדובר על אכילת גלידות לא רק בקיץ – צריכת הגלידות והשלגונים התחזקה בחודשי החורף (נובמבר-פברואר) ב-7% נוספים, אחרי שכבר קפצה משמעותית ב-2018 ב-21%. מגמה מעניינת שנרשמה בנתוני הצמיחה של השנה החולפת, היא גידול של 9% במכירות מאגדות ביתיות של שלגונים כמו מאגדות שלגוני מיני פסק זמן שהושקו בשנה שעברה. מעבר לכך, הקטגוריות שרשמו את שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר הן טילונים (16%) ומאגדות wellness של שלגונים כמו סולרו (18%).
מחירים (יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן, שנקבע על ידי רשתות השיווק): מגנום בודד 8-10 ₪, מאגדת קרררצופים 30-33 ₪