גלידת שטראוס מבית יוניליוור פותחת את עונת הגלידות 2020

משיקה 5 מוצרים חדשים הנושאים את תוVegan Friendly ו-9 מוצרים חדשים ללא גלוטן. כמו כן מוצרים חדשים לילדים ללא סימונים אדומים וללא תחליפי סוכר

גלידת שטראוס מבית יוניליוור, פותחת את עונת קיץ 2020 עם שורה ארוכה של חידושים בכל קטגוריות הגלידה, בהן: מגנום טבעוני וכשר שפותח בארץ, הרחבת סדרת הגלידות והשלגונים של המותג "פסק זמן" עם סדרת פיינטים עשירים, ולראשונה בישראל שלגונים עשויים 100% פרי.

צילום סטודיו 0304

קטגוריית הילדים

השנה מוצעים שלושה מוצרים חדשים ללא סימון אדום: שלגון נינג'ה ישראל ושלגון פרוזן 2 (אנה ואלזה). טעמקור – מוצר הגלידה הוותיק ביותר של גלידת שטראוס שמיוצר מעל 35 שנים, מתרחב ויציע מוצר חדש לילדים בשם קרצופים – מיני טעמקור מורכב מפתיבר וגלידת תות בננה. ללא סימון אדום. גם מותג "ננסים" מתרענן בעיצוב חדשי, לא ישא סימונים אדומים, ויקבל ויגן פרנדלי.

צילום סטודיו 0304

קטגוריית הפינוק

מותג מגנום יציג חדשנויות: לסדרת מגנום דאבל יצטרף מגנום דאבל דבש שקדים, וכן יושק מגנום קרמל מלוח.

צילום סטודיו 0304

נתוני שוק

בעשור האחרון שוק הגלידות בישראל הכפיל את עצמו וצמח מ-2010 עד 2019 ב-1.06 מיליארד ₪ (צמיחה של 104% אחוזים). ב-2019 שוק הגלידות בישראל גלגל 2.08 מיליארד ₪ (ללא גלידריות). מדובר על צמיחה של כ- 7% מ-2018 בשוק שמצליח לגדול מדי שנה בזכות חדשנויות והאהבה של הצרכן הישראלי לגלידות ושלגונים.

ממחקר שערכה גלידת שטראוס בקרב צרכני הגלידה הבוגרים בישראל, עלה כי יותר מ-70% מהישראלים אוכלים לפחות אחת לשבוע גלידה או שלגון. מדובר על אכילת גלידות לא רק בקיץ – צריכת הגלידות והשלגונים התחזקה בחודשי החורף (נובמבר-פברואר) ב-7% נוספים, אחרי שכבר קפצה משמעותית ב-2018 ב-21%. מגמה מעניינת שנרשמה בנתוני הצמיחה של השנה החולפת, היא גידול של 9% במכירות מאגדות ביתיות של שלגונים כמו מאגדות שלגוני מיני פסק זמן שהושקו בשנה שעברה. מעבר לכך, הקטגוריות שרשמו את שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר הן טילונים (16%) ומאגדות wellness של שלגונים כמו סולרו (18%).

מחירים (יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן, שנקבע על ידי רשתות השיווק): מגנום בודד 8-10 ₪, מאגדת קרררצופים 30-33 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר