גלידת שטראוס מבית יוניליוור פותחת את עונת הגלידות 2019

הפיסטוק ישתלב השנה במגוון טעמי גלידה שטראוס במקררים
מותג ה-WELLNESS גודיז, חידושים לטובת הקהל הטבעוני, פיסטוק בכמה קטגוריות, וקטגוריות הילדים, טילונים ושלגונים עם חדשנות

שוק הגלידות מגלגל כ-1.94 מיליארד ₪, וב- 2018 רשם צמיחה משמעותית של  9.1%. על פי נתוני יורומוניטור, הישראלי הממוצע צורך בשנה כ-5.1 ליטר גלידה – במגמת עלייה מתמדת.  לפי סטורנקסט גם ב-2018 גלידת שטראוס המשיכה להיות מובילת שוק הגלידות בישראל עם כ-43% מהשוק – גידול של 6.1%. הקטגוריות הצומחות ביותר היו הטילונים (26.1%) וחטיפי הגלידה (17.5%).

 

מה תביא גלידת שטראוס לצרכנים בקיץ 2019? עולם ה-WELLNESS – אורח חיים מאוזן ותזונה בריאה יותר, ימשיך לצמוח. טעם הפיסטוק שתופס תאוצה בשנים האחרונות, יגיע השנה למקררי הגלידות במספר קטגוריות. התחשבות בקהלי יעד כמו טבעונים, רגישים לגלוטן ושומרי כשרות, תבוא לביטוי במגוון חידושים וטעמים. indulgence – המושג שמתאר נהנתנות אולטימטיבית, ימשיך ללוות את החברה במוצרי הפרימיום שלה.

קטגוריית בריאות ואיכות חיים

אל מותג סולרו, עם  סדרת שלגוני פירות המכילים 50% פרי, יצטרף טעם חדש: קוקוס-אננס – שילוב טרופי ובעל מרקם עשיר, שכמו כל הסדרה נושא את תו .Vegan Friendly סולרו קוקוס-אננס יהיה גם הוא כשר לפסח.

גודיז – מותג ה- WELLNESS הצעיר של גלידת שטראוס, של סדרת גלידות השמנת מופחתות קלוריות ושומן, יקבל השנה שלושה טעמים חדשים  – קפוצ'ינו-קוקיז, שוקולד מריר-פיסטוק-אגוזי לוז, וקרמל. בשני הטעמים הראשונים, מלבד קופסה שלמה המכילה 395 קלוריות, תהיה גם תוספת של 20 גרם חלבון.

גלידות משפחתיות

אל מגוון הטעמים הקיימים של גלידת קרמיסימו המשפחתית, מצטרף העונה בננה טופי. בהמשך העונה יצטרף גם פיסטוק שוקולד.

חטיפים ושלגונים

אחד החידושים הראשונים השנה הוא שלגון הטורטית, שיגיע אל הצרכנים בגרסת פרווה בעלת תו Vegan Friendly ובכשרות גבוהה של בד"ץ העדה החרדית. חטיף נוסף שייצא בגרסת שלגון (בודד ומיני במאגדת) לאחר פסח, הוא פסק זמן.

טילונים

חטיף פסק זמן יצטרף גם לתחום זה, וקורנטו פסק זמן יושק לאחר פסח. אליו יצטרף גם קורנטו בננה שוקו צ'יפ. לטובת שומרי הכשרות, יגיע קורנטו כשר לפסח, אשר ישווק בגרסת הטילון הבודד ובמאגדת.

קטגוריית הילדים

קטגוריה של כ-80 מיליון ₪ בשנה, המונעת על ידי חדשנות, לאור השינויים התכופים בעולם הילדים והטרנדים החדשים, המגיעים אל מקררי הגלידות גם באמצעות שיתופי פעולה עם מותגים כמו דיסני ומארוול. השנה יהיו אלו שלגוני ספיידרמן עם קולקציית צמידים צבעוניים, משפחת גיבורי על והטרנד החם של השנה  – חד קרן. גם שלגון זה מגיע עם קולקציה של טבעות ומחקים.

 

קטגוריית הפרימיום

מגנום – ארטיק הפרימיום, ימשיך לחדש גם השנה, כאשר שנתיים לאחר השקת סדרת מגנום דאבל, יצטרפו אחרי פסח שני טעמים חדשים – מגנום דאבל פיסטוק, אשר ישווק גם במאגדת מיני דאבל פיסטוק ושוקולד, ומגנום קלאסי לבן עוגיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר