גלידת שטראוס מציגה את מבחר החידושים לקיץ 2006

גלידת שטראוס פותחת את עונת הגלידה, לאחר הצלחה גדולה בשנת 2005 שבאה בעיקר מצמיחה של עשרות אחוזים במותג מגנום, ומהגדלת סל המוצרים שהוביל לצמיחה דו ספרתית בתחום הבריאות

מגנום
שני טעמים שפותחו והותאמו במיוחד לצרכן הישראלי: מגנום וופל & נוגט, ומגנום שוקולד לבן וקרמל.

מגנום WAFER&NOUGAT – מגנום וופל ונוגט – גלידת וניל עם שברי נוגט, בציפוי שוקולד חלב עם שברי וופל. מחיר מומלץ לצרכן 7.40 ₪.

מגנום WHITE&CARAMEL – מגנום שוקולד לבן וקרמל – גלידת וניל עם ריפל קרמל ושבבי קשיו, בציפוי שוקולד לבן עם פירורי עוגיות. מחיר מומלץ לצרכן 7.40 ₪

ניתן להשיג את שני הטעמים גם במאגדת.


ילדים
גלידת שטראוס מוסיפה למגוון מוצרי הילדים 7 מוצרים הכוללים 4מאגדות ו– 3 מוצרי אימפלס:

פריזבי – שלגון הקיץ של הילדים עם מקל משחק. הגלידה בצורת חץ ובטעמים אהובים על הילדים: תות, לימון, משמש. מחיר מומלץ לצרכן 4.90 ₪.
פריזיבי במאגדת: 19.90 ₪.

גרפיטי – גלידת תות בננה עם סוכריות, מצופה בשוקולד לבן עם נקודות צבע.מחיר מומלץ לצרכן 4.20 ₪.

קורנטו פרה – גלידת שטראוס ומותג שוקולד פרה המוביל של עלית מציגים את הטילון המנצח של הקיץ: קורנטו בטעם שוקולד פרה עם שוקולד צ'יפ. מחיר מומלץ לצרכן 5.00 ₪.
קורנטו שוקולד צ'יפ מוצע גם במאגדת המכילה 4 טילונים, מחיר 19.90 ₪.

סנדוויצ'יני – גלידת וניל ושוקולד צ'יפ בין שני ביסקוויטים פריכים. מוצע במאגדת המכילה 8 יח' מיני של סנדוויצ'ים המתאים במיוחד לילדים. מחיר מומלץ לצרכן 21.90 ₪.

מאגדת גלשן – הגלשן הינו מותג נוסטלגי של גלידת שטראוס אשר בחרה השנה להשיק אותו בורסיה עדכנית. מאגדת גלשן כוללת 10 שלגוני וניל בציפוי קרח בטעמי משמש ופטל. מחיר מומלץ לצרכן 21.90 ₪.

ביסים
מוצר חדש שמיועד לאירוח ונשנוש עם חברים ומשפחה. חטיפי גלידת שמנת בציפוי שוקולד וקראנץ'. מחיר מומלץ לצרכן 26.90 ₪.

קרמיסימו
כוסות קרמיסימו דנונה – שיתוף פעולה חדש בין שני המותגים קרמיסימו ודנונה. המאגדת כוללת 4 כוסות של גלידת קרמיסימו דנונה בשני טעמים: תות ופירות טרופיים. כל כוס קרמיסימו דנונה מכילה 1.5% שומן, יוגורט דנונה ביו אמיתי, חתיכות פרי אמיתי בתחתית ורק 120 קלוריות.

קרמיסימו מייפל בתוספת אגוזי קליפורניה – גלידה חלבית בטעם מייפל בתוספת אגוזי קליפורניה. מחיר מומלץ לצרכן 19.90 ₪.

קרמיסימו סורבה רימונים וקיווי אגס 0% שומן – גלידת סורבה פרווה בטעמי רימונים, קיווי ואגס המכילה פרי טבעי אמיתי. מחיר מומלץ לצרכן 19.90 ₪ .


שטראוס לייט
בשלוש שנים האחרונות קטגוריית הבריאות במאגדות צמחה בכ– 250%כאשר גלידת שטראוס מחזיקה נתח של 60% בקטגוריה זו.

שטראוס לייט – מאגדת המכילה 10 שלגונים חלביים בטעמי וניל פירות אדומים ופסיפלורה מלון. השלגונים בתוספת של סידן וויטמין D, סיבים תזונתיים ללא תוספת סוכר. 35 קלוריות ליחידה. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪.

שטראוס לייט פרי – לאחר הצלחת מאגדת לייט פרי משיקה השנה גלידת שטראוס את השלגון בגודל רגיל לשוק האימפלס. המוצר הנו חלבי בתוספת יוגורט עם ריפל וציפוי בטעם אפרסק. מכיל רק 45 קלוריות. מחיר מומלץ לצרכן: 6.50 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר