גלידת שטראוס מציגה MAGNUM DESIRE 2008

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אומר: "מגנום, המותג המשמעותי והחזק ביותר בשוק הגלידות, הגיע בשנת 2007 לשיאים חדשים ויוצאי דופן. בעקבות הצלחת מריר אקוודור והפעילות השיווקית של Magnum Store גדל המותג ביותר מ– 30% במכירות. ההצלחה מתחברת להצלחת המותג בחמש השנים האחרונות, בהן גדלו המכירות ביותר מ- 60%"

MAGNUM של גלידת שטראוס מציג השנה סדרה חדשה בשם MAGNUM DESIRE.

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, אומר: "מגנום, המותג המשמעותי והחזק ביותר בשוק הגלידות, הגיע בשנת 2007 לשיאים חדשים ויוצאי דופן. בעקבות הצלחת מריר אקוודור והפעילות השיווקית של Magnum Store גדל המותג ביותר מ– 30% במכירות. ההצלחה מתחברת להצלחת המותג בחמש השנים האחרונות, בהן גדלו המכירות ביותר מ- 60%, תוך גידול מתמיד בנתח השוק.
השנה מגנום מעלה את רף הפיתוי והתענוג מדרגה נוספת, ואנו מרחיבים ומציגים סדרה חדשה MAGNUM DESIRE אשר מחזקת את הערכים של מגנום ומעלה את חווית האכילה למחוזות חדשים".

בסידרת Magnum Desire שני מוצרים חדשים המכילים שוקולד ותוספות:
• Magnum desire שוקולד צ'אנקס – גלידת שמנת בטעם שוקולד, עם צ'אנקים של שוקולד מריר וריפל נוגט, בציפוי שוקולד מריר אקוודור 60% ושבבי קרוקנט אגוזים.
מחיר מומלץ לצרכן: 8.20 ₪.
כשרות רבנות ראשית.

• Magnum desire שקדים ושוקולד – גלידת שמנת בטעם וניל, עם שקדים מצופים שוקולד וריפל קרמל, בציפוי שוקולד חלבי חוף השנהב, 36%, ושבבי קרוקנט אגוזים.
מחיר מומלץ לצרכן: 8.20 ₪.
כשרות רבנות ראשית.

מוצר זה נמכר גם בגרסת מאגדת בת 6 יחידות מיני במחיר מומלץ של 28.50 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר