גלידת שטראוס מרחיבה את סדרת שטראוס לייט וקטגוריית הויטאליטי

הסדרה כוללת מוצרים מופחתי קלוריות ושומן. כל מוצרי סדרת שטראוס לייט נושאי תו אי"ל ומותאמים גם לחולי סכרת

גלידת שטראוס מקבוצת יוניליוור, הציגה את החידושים האחרונים שלה בתחום גלידות הלייט והויטאליטי.
בקטגוריה זו מגוון רחב של מוצרים, טעמים, ומרקמים חדשים אשר נותנים מענה לצרכנים השומרים על תזונה נכונה ואורח חיים בריא, ועבור הסוכרתיים המחפשים מוצר טעים המותאם לדרישתם.

המוצרים החדשים בסדרת הלייט של גלידת שטראוס, כמו כל המוצרים בסדרה, מאושרים על ידי אי"ל – האגודה הישראלית לסוכרת, ועל גבי כל אריזה מופיע תו האגודה. התו מחייב פיתוח מוצרים אשר מוגבלים בכמות הקלוריות, שומן רווי, כולסטרול ופחמימות על כל סוגיהן ומתאים לקהל הסוכרתיים אשר יכולים לאכול מגוון מצומצם של מוצרים ומחפשים כל הזמן טעמים חדשים.

המוצרים החדשים בסדרת הלייט:
מאגדת לייט מיני יוגורט אוכמניות – 6 שלגוני לייט מיני יוגורט עם חתיכות פרי אוכמניות אמיתיות וריפל דובדבן לייט. רק 26 קלוריות לשלגון. מחיר מומלץ לצרכן 26.90 ₪. כשרות לנדא ורבנות עכו.
מאגדת לייט מיני שוקולד – 6 שלגוני מיני לייט בטעם שוקולד עם ריפל שוקולד עשיר. רק 33 קלוריות ליחידה. השלגון זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה מקדימים, בזכות הגלידה המשובחת וריפל השוקולד האיכותי. מחיר מומלץ לצרכן 25.40 ₪. כשרות לנדא ורבנות עכו
שלגון לייט וניל ריבת חלב – שלגון לייט בטעם וניל עם ריפל ריבת חלב עשיר. מכיל 37 קלוריות בלבד. כשרות לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן: 7.30 ₪.
המוצרים החדשים מצטרפים לסדרת מוצרי הלייט של גלידת שטראוס הכוללת בין השאר קרחוני לייט מרעננים עם 12 קלוריות ליחידה, שלגוני פירות, שלגונים חלביים, מיני סנדוויץ.

בקטגוריית ה-VITALITY מציגה גלידת שטראוס מוצרים מופחתי קלוריות:
שלגון אסקימו פרי יוגורט  – שלגון יוגורט בציפוי אסקימו פרי בטעם אפרסק ובטעם תות. השלגון מכיל גלידת יוגורט 2%, 30% פרי בציפוי. כ- 70 קלוריות ליחידה. כשרות לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן:4.60 ₪. השלגון משווק גם במאגדות ב- 27.60 ₪ ל- 6 יחידות + 2 מתנה.
– שלגון בטעם לימונענע ובמרקם מיוחד – כשרות לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן 2.80 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר