גל של מחמאות לכנס IOSCO – הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך

הכנס, שאורגן על ידי חברת ארטרא – ארגון להפקת כינוסים ואירועים, זכה לגל של מחמאות ושבחים בקרב המשתתפים, והעלה את רף הדרישות לכנסי הארגון בשנים הבאות

כנס IOSCO – הארגון הבינלאומי של רשויות ניירות ערך, התקיים לראשונה בישראל בהשתתפות כ- 700 ראשי רשויות לניירות ערך ורגולטורים מ- 70 מדינות מרחבי העולם.
הכנס, שאורגן על ידי חברת ארטרא – ארגון להפקת כינוסים ואירועים, זכה לגל של מחמאות ושבחים בקרב המשתתפים, והעלה את רף הדרישות לכנסי הארגון בשנים הבאות.

ג'יין דיפלוק (Jane Diplock), יו"ר הוועד המנהל של IOSCO סיכמה את הכנס באומרה: "הכנס בישראל יהווה ציון דרך בכנסים של IOSCO".
ז'אן-פייר קריסטל (Jean-Pierre Cristel), סגן מזכ"ל הארגון הבינלאומי היוקרתי, הוסיף: "זהו הכנס הטוב ביותר שלנו אי פעם בהיבט המקצועי ובהיבט הארגוני והחברתי".

כנס IOSCO מוגדר כ"פסגת דאבוס של הרגולטורים", ונחשב לחשוב ביותר מאחר שהיה הראשון בתחומו, שנערך לאחר פרוץ המשבר הכלכלי העולמי. בין המשתתפים בו: יו"ר רשות ניירות ערך של ארה"ב (SEC) – מרי שפירו; יו"ר רשות השירותים הפיננסיים (FSA) בבריטניה – לורד אדייר טרנר; יו"ר גולדמן סאקס – לויד בלנקפיין; נגיד הבנק המרכזי של איטליה – מריו דראגי; יו"ר פדרציית הבורסות העולמית – וויליאם ברודסקי; יו"ר פדרציית הבורסות העולמית; נגיד בנק ישראל – פרופ' סטנלי פישר, ועוד רבים אחרים.

ארגון והפקת הכנס החלו בחברת ארטרא לפני כשנה וחצי. מחשבה פרטנית, תיאום ודיוק רב הושקעו על מנת לעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים שנדרשו, ובכדי להבטיח שביקור זה של מאות הבכירים מרחבי העולם יהיה מוצלח ברמה המקצועית ויחד עם זאת ישאיר רושם חיובי על מדינת ישראל ויהווה חוויה בלתי נשכחת.

ליאור גלפנד, מנכ"ל ארטרא, אומר כי זה היה אירוע מורכב ביותר, שהופעל על פי הנחיות IOSCO העולמית והרשות לניירות ערך והבורסה לניירות ערך. "כל עובדי ארטרא נרתמו לסייע בהפקת הכנס והקדישו ימים ולילות על מנת להבטיח את הצלחתו. כמות האירועים שהתקיימו במהלך חמשת ימי הכנס, דרשה מאיתנו מעבר לתפעול המושבים המקצועיים, גם לייעד ארבעה צוותים שפעלו בו זמנית, כאשר כל צוות היה אמון על הפקת אירוע ערב אחר. בנוסף, הקמנו מטה מיוחד במלון הילטון תל-אביב בו נערך הכנס, ודאגנו לספק שירותי אבטחה ברמה גבוהה ביותר, שעמדו בדרישות המחמירות שנדרשנו להן. על פי כל התגובות שקיבלנו, בהחלט ניתן לומר בסיפוק רב כי בכנס IOSCO הפעלנו סטנדרטים של הפקה שטרם נראו בארץ בתחום האירועים הכלכליים".

מעבר לדיונים ולמושבים המקצועיים שנערכו במהלך ימי הכנס, ארטרא הייתה אחראית על שהותם של האורחים מחו"ל ועל שירותי התיירות והפנאי למשתתפים ובני/ות זוגם. להלן תקציר ממגוון האירועים שהתקיימו במהלך הכנס:

ערב פתיחת הועידה – מרפסת מלון הילטון בתל-אביב, שקיעה צבעונית ומרהיבה, ספות לבנות ושולחנות קוקטיל, היוו תפאורה מושלמת להכניס את משתתפי הוועידה להוויה התל-אביבית. הערב לווה באנסמבל ג'ז, שתרם לאווירה הנעימה והרגועה של פתיחת הכינוס. המשתתפים נהנו מכיבוד קוקטייל שהותאם במיוחד על ידי שף המלון ובר משקאות עשיר.

"פסיפס תרבויות ישראל" ביפו העתיקה – גן הפיסגה ביפו העתיקה נתחם במיוחד לאירוע, במקום הוגשה ארוחת ערב בסגנון צלחת מזלג, אל מול הנוף המרהיב של הים התיכון והעיר תל-אביב יפו. המופע המרכזי "פסיפס תרבויות ישראל", נערך באמפי וריכז מספר אומנים שונים שיצרו יחדיו מופע משולב ומיוחד שהדגיש את פסיפס התרבויות של ישראל. סימפונט רעננה אירחה את: שלמה גרוניך ולהקת שבא; להקת טררם במספר קטעי מחול שונים לרבות תיפוף עם משחזות על תופי פח, מופע דרבוקות, מחול מודרני מול מסכי LED עליהם הקרנות של אימג'ים אורבניים; אפרת רותם במופע אופרה. לסיום הערב המרגש ביצעו כל האמנים יחד את השיר Let It Be – לו יהי בשתי שפות.

"Walk, Wine & Dine" – ערב טעימות וחוויה בתל-אביב – ערב זה כלל סיורים רגליים ברחבי העיר תל-אביב יפו, וטעימות בלא פחות מ 11 ממסעדות הגורמה בעיר. הערב המיוחד אפשר למשתתפים מחו"ל לטעום אישית ולהכיר מקרוב את חיי הלילה התוססים של העיר. לערב זה נרשמו האורחים מראש ובחרו את התפריטים המועדפים עליהם במסעדות המובחרות.

ירושלים של זהב, אירוע גאלה – אוויר הרים צלול כיין פגש את משתתפי הוועידה המכובדים עם הגיעם למגדל דויד בעיר העתיקה. ההיסטוריה והמקום המרשים יצרו מייד אווירה מיוחדת שליוותה את המשתתפים לאורך כל הערב. קוקטייל קבלת ולאחריו צפייה במיצג האורקולי החדש והמיוחד של מגדל דוד. המשתתפים המשיכו לארוחת ערב חגיגית שנערכה בגן הפסלים במוזיאון ישראל, בנוכחות נשיא המדינה מר שמעון פרס, שנאומו ריגש ונגע לליבם של המשתתפים. את הערב ליווה הרכב מוסיקאלי מיוחד, במוסיקת עולם המנוגנת בלא פחות מאשר 100 כלי נשיפה מכל העולם. בסיום הערב בוצע השיר "ירושלים של זהב" באנגלית על ידי זמרת מלווה ב – 100 ילדים לבושים לבן, מאירים את הבמה בפנסים, כשבסוף השיר הופרחו עשרות יונים לבנות לשמים, מה שלא השאיר אף אחד אדיש בקהל. המנות האחרונות הוגשו באזור הדגם של בית שני, והמשתתפים הוזמנו להיכנס לסיור פרטי בהיכל הספר.

ערב סיום וריקודים בנמל תל-אביב – ערב הסיום הלא פורמאלי התקיים ב"ארקה" בנמל תל-אביב ואפשר טעימה מחיי הלילה התוססים של העיר. בר יין ואלכוהול על הדק (Deck), באוויר הפתוח מלווה בארוחת ערב טובה, מופע מוסיקלי סוחף של להקת "השחקים" ומסיבת ריקודים בליווי רקדנים/ות מקצועיים, היווה סיום מושלם לשבוע מרתק ולא שיגרתי זה.

ארטרא – חברה המתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בעולם ובישראל, מארגנת מדי שנה עשרות אירועים וכנסים מקצועיים, ונחשבת מהמובילות בתחומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר