גם דגי הבריכות אוכלים כשר לפסח

עמדת מכירת דגים טריים ממותגת ברשת רמי לוי. צילום קקטוס תקשורת
ארגון מגדלי הדגים השלים מהלך עם מספר רשתות שיווק במסגרתו מותגו למעלה מ- 120 נקודות קצה בשילוט והכוונה המקלים על הצרכנים לזהות את הדג הישראלי הטרי

כבכל שנה החלו מגדלי הדגים בישראל להאכיל את דגי הבריכות בתערובות מזון כשרות לפסח. החל מיום ב' 19.3 עד 8.4 ישתמשו מגדלי הדגים במזון כשר לפסח, כדי להבטיח כי הדגים שיעלו על שולחן הסדר עומדים בדרישות הכשרות לפסח.

מנתוני ארגון מגדלי הדגים בישראל עולה כי במהלך פסח 2018 ישווקו בישראל 700 טונות של דגי קרפיון, 575 טונות אמנונים (מושט), כ- 300 טונות דגי בורי וכ- 100 טון דגי באס – שהם הלהיטים לחג. זאת לצד דגי ברמונדי, פורל, מוסר ואחרים. לפי עמיחי גלר, ראש שולחן המגדלים של הדגים, למרות העלייה בביקוש לדגים בכלל ולדגים טריים בפרט. מגדלי הדגים נערכו מראש לביקוש, ולא צפוי מחסור בדגים טריים ואיכותיים בתקופת החג.

לאחרונה השלים ארגון מגדלי הדגים מהלך של שיתוף פעולה עם מספר רשתות שיווק, במסגרתו מותגו 65 עמדות מכירת דגים טריים ברשת יינות ביתן ו- 41 נקודות מכירה ברשת רמי לוי. כמו כן, מותגו כ- 18 חנויות דגים מתמחות ברחבי הארץ, ובסך הכל מותגו למעלה מ- 120 נקודות קצה בשילוט והכוונה, המקלים על הצרכנים לזהות את הדג הישראלי הטרי. בחלק מנקודות המכירה ניתן למצוא גם עמדות ובהן מתכונים נבחרים על בסיס דגי בריכות ישראלים טריים, אותם ניתן לקבל בעת הרכישה ולהכין בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר